וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינאי פרישר גוטמן: "רוי רצה להגיע לאזכרה של אמיר"

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 15:38

בנם המתוק של אמיר פרישר גוטמן ז"ל וינאי התייצב על סט הצילומים והתראיין יחד עם אביו, שהגיע ללוות אותו ביום המפרך. וואלה! סלבס מקצוענית

רוי ינאי פרישר גוטמן. שי יחזקאל,
אבא ובן. ינאי ורוי פרישר גוטמן/שי יחזקאל

רוי פרישר גוטמן, בנם של ינאי פרישר ואמיר גוטמן ז"ל, אמנם רק בן 10, אבל כבר מחזיק ברקרוד מרשים לגילו כדוגמן מקצועי, שמצטלם זו השנה הרביעית לקמפיין אופנה.

רוי המתוק הצטלם לקמפיין הסתיו-חורף 2023 של מותק הילדים Noizz לצד אנסטסיה אברבוך, בתו של הספורטאי האולימפי אלכס אברבוך, ושיין שרי, בנו של שחקן הכדורגל צ'רון שרי. הצילומים נערכו בקרקס אשר נבנה במיוחד עבור הצילומים, וכללו תפאורות ססגוניות. הפרזנטורים הצעירים הפגינו כישורים מרשימים באביזרי הקרקס, ועל עף הקושי בצילומי חורף בשיא החום הכבד ששורר בימים האחרונים, עשו את זה כמו מקצוענים אמיתיים.

ניצלנו את ההזדמנות על הסרט כדי לשאול את ינאי, האבא שמגיע לכל יום צילום, כמה שאלות, וביניהן גם על ההחלטה שרוי יגיע השנה לאזכרה של אמיר: "אני חושב שהרגשנו שזה הזמן המתאים בשבילו, רוי כבר מספר שנים רוצה להגיע לאזכרה של אמיר אבל חשבנו שזה עוד מוקדם לו והשנה הרגיש לנו נכון, זה לא פשוט לילד להתמודד עם מעמד כזה במיוחד שהמון אנשים מגיעים לחלוק כבוד לאמיר", סיפר ינאי.

רוי ינאי פרישר גוטמן. שי יחזקאל,
מקצוענים!/שי יחזקאל

כאחד שרגיל לעמוד מול המצלמה עם שלל קולקציות ומיזמים שאתה עושה, איך להיות פה על סט הצילומים כשרוי מדגמן?

"כמה ימים בשנה אני עוזב הכל את העיצובים את הלקוחות ואת העסקים ואני פה בשבילו עזר כנגדו , זה כבוד גדול בשבילי להיות לצידו ובשבילו. לסדר ולדאוג לו לכל דבר שהוא צריך לתזז סביבו בצילומים . זה יום שאני לא ינאי פרישר גוטמן אני פה כאבא של רוי וזה כבוד גדול בשבילי. מדהים אותי כל פעם מחדש רמת המקצועיות שלו והוא רק בן עשר. זה ילד שגדל מול המצלמות וזה פשוט בא לו טבעי לחלוטין".

ומה בנוגע לתכניות לשאר החופש הגדול שנותר? הפעם נתנו לרוי לענות: "עכשיו היינו ביחד בסנטוריני והיה ממש כיף, אני מתכונן כעת לעלות לכיתה ה' ומאוד מתרגש לחזור לבית הספר. אני גם יודע ששמעתי את אבא מדבר על עוד חופשה איפה שהוא באירופה אז אני מחכה שרק יגיד לי לארוז מזוודה".

וואלה! סלבס הייתה פעם לוליינית בקרקס אבל החליטה לפרוש אחרי שקרעה את החבל בכל פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully