וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהבת: אישתו של ניק ג'ונאס לא מצליחה לעצור את הדמעות

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 14:04

השחקנית פריאנקה צ'ופרה, אישתו של הזמר ניק ג'ונאס, הגיעה לתמוך בבעלה בהופעה של האחים ג'ונאס והיא לא הייתה המעודדת היחידה בקהל. וואלה! סלבס משפחה נבחרת

האחים ג'ונאס הופיעו בתחילת השבוע באיצטדיון ה- Yankee שבניו יורק, אבל הפעם ג'ו, ניק וקווין ג'ונאס קיבלו חיזוק מיוחד מאיזור ה- VIP בו היו בנות הזוג שלהם: כוכבת משחקי הכס, סופי טרנר שהיא אשתו של ג'ו, איתה הייתה כוכבת הריאלטי דניאל ג'ונאס, אשתו של קווין, יחד עם השחקנית פריאנקה צ'ופרה, אשתו של ניק.

המעמד היה מרגש לכל הבנות, שעל פי עדי ראייה, רקדו כל הערב ועודדו את הבנים בזמן שהקפיצו את האיצטדיון. אך דבר נוספ נתפס בעדשת המצלמה, וזאת צ'ופרה, שניגבה דמעות במהלך ההופעה. עוד סיפרו עדי הראייה שבזמן שהמאבטחים נלחצו מההמון שהגיע לכיוונן, היא דווקא הרגיעה אותם כשאמרה: "הכל בסדר, אתם יכולים להירגע", והייתה מקסימה כלפי מי שניגש אליה.

לקראת סוף המופע שארך שלוש שעות ניק לא שכח לפרגן לאשתו הרגישה, ולפני שהתחילו לנגן את השיר "Love Her" של הלהקה, פנה הזמר לצ'ופרה ואמר: "היי בייבי אני אוהב אותך" בזמן שהקהל איבד את זה. כמובן שגם ג'ו עשה מחווה משלו כשהקדיש את השיר "Hesitate" לטרנר.

למרות שתי ההקדשות המרגשות, מי שלא הקדיש שיר לאשתו הוא קווין, וזה עוד אחרי שרק לפני חודש בת זוגו דניאל סיפרה בפודקאסט LadyGang שהיא מרגישה הרבה פעמים חוסר ביטחון אל מול בנות הזוג של שני אחיו: "זה יחסי אהבה שנאה.

שני הבנים נשואים למישהי שהיא משהו, הן שחקניות, הן שם בחוץ וכולם מכירים אותן. אני מרגישה שאני 'רק' דניאל, וזה קשה. זה לא כאילו אני רוצה שיהיה עוד משהו לשמי כדי להרגיש יותר מהבנות האחרות. אני פשוט מרגישה כרגע פחות מהן". נשמע שקווין היה צריך להקדיש לה שיר.

השניים נשואים עוד משנת 2009 ויש להם שתי ילדות משותפות אלינה (9) ו- וולנטיין (6). ג'ו וטרנר התחתנו ב- 2019 וכמו קווין ודניאל, להם יש שתי בנות, אחת בת שנתיים והשנייה בת שנה. ניק וצ'ופרה התחתנו גם הם ב-2019 והביאו לעולם לפני 18 חודשים את בתם הבכורה, מאלטי.

וואלה! סלבס מוכנה שיקדישו לה את שיר הקטשופ בתנאי שזה מגיע עם צ'יפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully