וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לאחר מותו: הושגה פשרה בין ילדיו של צביקה פיק על צוואתו

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 11:18

המוזיקאי האהוב צביקה פיק הלך לעולמו לפני כשנה, והותיר אחריו ירושה שיועדה לילדיו הקטנים בלבד. במהרה התפתח סכסוך ירושה מכוער במיוחד, שכעת הגיע ככל הנראה לסיומו. וואלה! סלבס עיזבון

צביקה פיק בריאיון אחרון/רשת 13

באוגוסט של השנה שעברה הלך לעולמו המוזיקאי והמלחין מהגדולים בישראל, צביקה פיק. המאסטרו הותיר אחריו צוואה במסגרתה הוריש את כל רכושו והזכויות על שיריו לילדיו הקטנים שהביא עם פרודתו, שירה מנור. ילדיו מנישואיו הקודמים של פיק, שרונה, דניאלה ובנלי, לא ירשו דבר במסגרת הצוואה, ותחילה לא הביעו התנגדות אליה, אך לאחר מכן החליטו שכן לערער עליה ושכרו לשם כך עורכי דין.

על פי הפרסום היום (ב') ב"ערב טוב עם גיא פינס", הצדדים הגיעו כעת לפשרה בנוגע לחלוקת הירושה. לפי הערכות, שווי הירושה עומד על מיליוני שקלים וכוללת בית יוקרה ואת זכויות היוצרים על יצירותיו. הפשרה שסוכמה נותרה סודית והוסכמה על ידי הצדדים מחוץ לכתלי בית המשפט, אך על פי הפרסום חלוקת הרכוש כוללת את כל ילדיו של פיק.

המוזיקאי המוכשר הותיר אחריו כאמור חמישה ילדים. שלושת ילדיו הבוגרים הם מהמוזיקאית מירית שם אור. השניים היו בני-זוג משנות ה-70 ועד אמצע שנות ה-90 וביחד כתבו עשרות להיטים. בתחילת שנות ה-2000 הכיר פיק את מנור, והשניים החלו לנהל מערכת יחסים ואף הביאו לעולם שני ילדים, הבכור מביניהם הגיע לעולם כשהמוזיקאי היה בן 64. מנור עמדה לצידו של פיק לאחר שעבר אירוע מוחי בשנת 2018, אולם שלוש שנים לאחר מכן התברר שהשניים החליטו להיפרד אחרי 17 שנים ביחד. בנובמר האחרון פרסמה ליאורה גולדנברג שטרן ב-TMI כי לאחר שבני הזוג נפרדו, פיק הורה לוועד הבית בבניין בו התגורר לא לתת למנור להיכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully