וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהעלתה תמונות בבגד-ים: אינסטגרם הגבילו לעדן פינס את החשבון

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 14:51

הדוגמנית הרותחת השיקה לאחרונה מותג בגדי ים, ובאופן מתבקש פירסמה אותו בחשבון האינסטגרם שלה. אבל ברשת החברתית קצת פחות התלהבו והחליטו להגביל לה את החשבון: "נוגד להנחיות בנושא פעילות מינית או עירום". וואלה! סלבס צנזורה

"מחוץ לקווים" על עדן פינס ובן זוגה החדש, הכדורגלן מתיאס נורמן/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר
עדן פינס נחסמת על ידי אינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
זה מה שמפריע לכם?!/צילום מסך, אינסטגרם
עדן פינס נחסמת על ידי אינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
חופש אמנותי/צילום מסך, אינסטגרם
עדן פינס. אור גפן,
לא בחוקים. עדן פינס/אור גפן

מבין שלל הרשתות החברתיות שמקיפות אותנו, אינסטגרם ידועה כאפליקציה שלא מתדהרת בדיוק בצניעות או בטקסטים עמוקים, ולא מאוד קשה להתקל בה בתמונות כאלו ואחרות בבגדי ים או סתם בלבוש חלקי, גם של נשים וגם של גברים. הדוגמנית והמנחה עדן פינס, שהעלתה בעבר לא פעם תמונות בבגד-ים וכבר רגילה לתגובות המתחסדות הקוראות לה להתכסות, אבל הפעם הצנזורה הגיעה דווקא מכיוון פחות צפוי.

הדוגמנית השיקה לאחרונה מותג בגדי-ים בעיצובה ובאופן מתבקש למדי פירסמה שלל תמונות שלה מדגמנת את המותג החדש בחשבון האינסטגרם שלה. אבל מתברר שבאפליקציה קצת פחות אהבו את הפרסום, ובאופן די תמוה החליטו להגביל לה את החשבון בגין "הפרה של ההנחיות בנושא מיניות או עירום".

פינס שיתפה צילומי מסך מתוך ההודעות שקיבלה מהאפליקציה והאשימה את המדווחים על התמונות: "הודעה שקיבלתי מאינסטרם עכשיו. עשו לי ghost על המשתמש, אי אפשר למצוא אותי. איזה כיף שיש את כל המדרובות הקנאיות שיודעות לדווח אבל למחרת הפיד שלה נראה בול אותו הדבר". ובסטורי נוסף שהעלתה תקפה את האפליקציה: "צחוק בצד, אינסטגרם נהיה מקום מעייף, פוליטיקלי קורקט, חוסם, מתנצל והכי עצוב- אין חופש אמנות. באסה".

וואלה! סלבס נחסמת באופן קבוע בכל פעם שהיא מעלה תמונה. גם כאלו בלבוש מלא.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully