וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי דירה סירבו להשכיר נכס לכדורגלן ואשתו: "רק לא בוזגלו"

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 12:11

נטלי ואלמוג בוזגלו, האח הצעיר למשפחה המסוקרת, חשפו באינסטגרם כי במהלך החיפושים אחר דירה נתקלו בבעל דירה מטריד במיוחד. וואלה! סלבס שלום בית

ברק בכר, ניר ברקוביץ', נטע לביא ואלמוג בוזגלו - התגובות אחרי ה-1:3 של מכבי חיפה על נס ציונה/ספורט1
נטליה בוזגלו אלמוג בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
איזה באסה/צילום מסך, אינסטגרם

משפחת בוזגלו היא ככל הנראה מהמשפחות הכי מסוקרות בישראל. בני המשפחה מככבים על מסכי הטלוויזיה, מגרשי הכדורגל, וכמובן גם במדורי הרכילות בשערועריות כאלו ואחרות, שקורות בין היתר גם במסגרת תוכנית הריאליטי המשפחתית שלהם. אך לצד הפרסום וההטבות שבצידו, בני המשפחה נאלצים להתמודד גם עם תקריות הרבה פחות נעימות.

נטליה בוזגלו, אישתו של אלמוג האח הצעיר במשפחה, חשפה אתמול (א') בחשבון האינסטגרם שלה כי במסגרת החיפושים אחר דירה חדשה, הם נתקלו בבעל דירה שמסרב להשכיר אותה למשפחת בוזגלו. נטליה העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו כתבה: "אני ואלמוג מחפשים דירה. שאלו שאלות בסיסיות, עוד לא ראינו את הבית, בעל הדירה שאל מי רוצה להגיע? המתווך אמר כדורגלן ואשתו מאמנת כושר. לא אמרנו שמות. משום מקום ומשום סיבה המתווך מקבל הודעה: מי הכדורגלן? ורק שלא יהיה בוזגלו!".

1הסטורי של נטליה בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
"רק לא בוזגלו"/צילום מסך, אינסטגרם
3הסטורי של נטליה בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
אבל למה?/צילום מסך, אינסטגרם

היא המשיכה וכתבה: "זה אמיתי? זה שפוי? מאיזה סיבה בדיוק? בא לי להקיא שיש אנשים כאלה. בושה!". לאחר מכן פרסמה בוזגלו את השיחה שלה עם המתווך והעלתה סטורי נוסף בו הבהירה: "לאחר שמצאנו דירה שאהבנו הוא חייב למתווך של הדירה ואז המתווך כשום לו את ההודעה הבזויה שרשם". נטליה שיתפה בתחושות שלה השערה שעולה באופן טבעי, בנוגע לסיבה בגינה בעל הדירה מסרב להשכיר אותה למשפחת בוזגלו: "לא רוצים לחשוב שמדובר בגזענות או בדעה מוקדמת הזויה, אבל אנחנו פשוט בשוק! ולא יודעים איך להגיב לדבר כזה".

וואלה! סלבס מצאה דירה בדמי מפתח. כלומר, קרטון של מקרר שסחבה מהפח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully