וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש דברים שלא משחקים איתם": הגולשים זועמים על אורנה בנאי

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 10:18

השחקנית והקומיקאית העלתה אתמול לעמוד האינסטגרם שלה פוסט קשה שפנה לאמה ובה היא האשימה אותה בהתעמרות והעדפת אחיה. זמן קצר אחרי התברר כי מדובר בתרגיל יח"צ לסדרה חדשה, דבר שהכעיס מאוד את הגולשים. וואלה! סלבס חסרת לב

השחקנית והקומיקאית המצליחה אורנה בנאי דיברה בעבר על היחסים המורכבים שהיו לה עם הוריה במהלך חייה. כשהשתתפה בתכנית "מחוברים" היא אף חשפה את הקושי שלהם מול היציאה שלה מהארון וכי הם ניסו לשלוח אותה לטיפולי המרה. לכן, כשהעלתה אתמול פוסט קשה נגד אמה, הגולשים לא נשארו אדישים וכאבו את כאבה. עד שהבתרר שמדובר בכלל בתרגיל יח"צ לסדרה חדשה, ומכאן הכל התהפך.

בפוסט שהעלתה אתמול (א') לעמוד האינסטגרם שלה כתבה בנאי: "אמא, אני כותבת לך למרות שאני מאוד פגועה, אני מרגישה צורך לפרוק אמא. לפרוק את זה שכל החיים חבטת בי, התעמרת בי, לא ספרת אותי". בנאי, שאחיה הם מאיר ז"ל ואביתר בנאי, כתבה כביכול על היחס שקיבלה מאמה לעומת אחיה: "האח שלי תמיד היה הבן המועדף עלייך. תמיד היללת אותו, את הכשרון שלו, את האופי והיופי שלו. ואני? אני כלום". את הפוסט הקשה סיימה במילים: "אבל אני אוכיח לך אמא! אני אוכיח לך שאני טובה, שאני מוצלחת ואהובה. את תראי אמא!".

העוקבים של הכוכבת מיהרו להגיב ולתמוך בה ועמודי הרכילות השונים העלו גם הם את הידיעה העצובה על היחסים בין אורנה לבין אמה. "את מוכשרת , מהממת , מיוחדת ואלופה!!!! אמך צריכה להתגאות בך" הגיבה אחת העוקבות ואחרת הוסיפה: "איזו השראה שאת בנוף הסלבריאטי ולא רק. תודה שאת מהווה דוגמה מיטיבה לאנושיות, כנות ואיך נראית התפתחות בריאה".

אבל בין התגובות התומכות היו גם כאלו שתמהו על תזמון העלייה של הפוסט, והחלו לחשוד שמדובר בקידום לקראת הסדרה החדשה בה בנאי משתתפת. החשדות של העוקבים החדים התבררו במהרה כנכונות, כשזמן קצר אחרי בנאי העלתה פוסט נוסף עם ווידאו של השחקנית תיקי דיין, שמשחקת בסדרה את אמה שהגיבה לה על ההאשמות הקשות.

בנאי העלתה הסבר בפוסט וכתבה: "לכל המודאגים מהפוסט הקודם שלי: הנה התגובה של אמי היקרה, תיקי דיין בסדרה "יניב" שעולה הערב. תודה לכל מי שדרש בשלומי, סליחה אם הבהלתי או הלחצתי. אני מתה על אמא שלי האמיתית והכל בסדר". הפעם הגולשים היו קצת פחות סלחניים, ובמהרה החלו להגיב לבנאי בתגובות זועמות.

"לא כל מהלך יחסי ציבור הוא קידום מוצלח", כתבה אחת העוקבות ובתגובה נוספת נכתב: "אורנה יש דברים שלא משחקים איתם. את בילבלת את כולנו ובשביל מה בשביל קידום הצגה? מה קורה לך?". עוקבת אחת זעמה אף יותר וכתבה: "היום בשביל רייטינג אנשים ימכרו גם את אמא שלהם" ובעוד תגובה כועסת נכתב: "היא לחצה על נקודות רגישות של אנשים כדי לקבל את תשומת הלב שלהם" ועוקב אחר כתב: "מזעזע. להשפיל את ההורים שלך בשביל סדרה!!".

וואלה! סלבס שיתפה פעם צילום של בדיקת קורונה חיובית רק כדי לקבל תשומת לב ומשלוחים של אוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully