וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: ג'ניפר לופז נופשת עם בגד ים של בננהוט

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 12:38

הכוכבת הרותחת נופשת באיטליה ותועדה כשהיא לובשת ביקיני שחור של מותג בגדי הים של נטע אלחמיסטר ונועה בני. וזה עוד לפני שדיברנו על התרמית המתוחכמת לצלמי הפפראצי. וואלה! סלבס טריק שיווקי

ג'ניפר לופז, 13 באוגוסט 2023. אינסטגרם, צילום מסך
קצת ניצוצות כוכבים על הבגד ים הישראלי/צילום מסך, אינסטגרם
נטע אלחמיסטר ונועה בני, 13 באוגוסט 2023. אינסטגרם, צילום מסך
והיא לא הראשונה שניסתה אותו/צילום מסך, אינסטגרם

ג'ניפר לופז בת ה-54, הכוכבת הכי רותחת שמוכיחה כל פעם מחדש כי מסתובבים בנינו בני אדם שהזמן לא באמת משפיע עליהם, חצתה כל גבול והפציצה במהלך חופשה באיטליה בביקיני קטנטן במיוחד שסוחב המון גאווה ישראלית. ג'יי לו נצפתה מפזזת בחופשה עם בגד הים של מותג "בננהוט" שהקימו נטע אלחמיסטר ונועה בני. אך לא זאת בלבד נרשם לכוכבת בחופשה.

לפי מגזין PageSix, ג'יי לו נצפתה בלוק חצוף במיוחד בסוף השבוע האחרון בחוף אמלפי כשהיא התרווחה על כיסא השיזוף וכמובן לא שכחה קרם הגנה. לופז בחרה בבגד ים לבן והכי דק בגלקסיה שגרם לצלמי הפפראצי מעבר לים להשתולל. אל תתבלבלו, כל הטוב הזה הוא למעשה טריק שיווקי!

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ג'יי לו הצטלמה ליד כמה בקבוקים קרירים המשתייכים למותג הקוקטיילים שלה "Delola", וזאת לאחר שבמשך שנים ציינה את ההימנעות מצריכת אלכוהול כאחת הסיבות המרכזיות למראה הצעיר שלה. מסתבר שהכוכבת טמנה לצלמי הפפראצי מלכודת ופרסמה דרך בגד ים קטנטן את הקמפיין שעורר סערה אצל המון ממעריציה.

בתמונות נראית הכוכבת משתזפת לה ונהנת מקרני השמש כשחדי העין יבחינו בבקבוקים הממותגים שפלשו לפריים.

וואלה! סלבס הייתה שמחה להיראות כמו ג'יי לו אבל לא מוכנה לוותר על יין פטישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully