וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה מיליון דולר: הצצה לביתה השווה של קנדל ג'נר

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 13:25

הדוגמנית ההורסת מקפידה לשמור על פרטיות ביחס לאחיותיה המפורסמות, אבל החליטה להעניק הצצה לאחוזה המטורפת שלה. וואלה! סלבס ירוקה מקנאה

הסטורי של הבית של קנדל ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
משבצות/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של הבית של קנדל ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
למה יש לך אוזניים כל כך גדולות?/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית קנדל ג'נר העידה על עצמה מספר פעמים שהיא אובססיבית לעיצוב פנים. קנדל היא אולי האחות הכי מסתורית של משפחת קרדשיאן - ג'נר ולמעשה יש עובדי הפקה בסדרת הריאליטי של המשפחה שמופיעים על המסך יותר ממנה. אך אם היא חושבת שההתרחקות שלה מאור הזרקורים תגרום לנו להיות פחות סקרנים, היא טועה.

הכוכבת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה שתי תמונות שנותנות הצצה לדרך בה בחרה לעצב את האחוזה בה היא גרה בבברלי הילס, למרות ששאר המשפחה מתגוררת בקלאבסס. עם שטיח פרסי, ספות רכות ותקרות גבוהות שגורמות לאחוזה להרגיש כמו ארמון, מזל שהעמודים יכולים להחזיק את התקרה מלהתמוטט במקרה של דרמה נוספת במשפחה.

זאת לא הפעם הראשונה שדוגמנית העל מפרסמת חלקים מביתה. בפעם הקודמת זכינו לראות קצת מהחצר שלה, עם הצצה לשולחן אותו סידרה עם מפית וקנקן שמותאמים למשטחים דמויי לוח הדמקה שיש מול כל כיסא, יחד עם רמז למדשאה הגדולה והירוקה שיש בשטח.

ג'נר הראתה חלקים מהבית גם בפרקים בסדרת הריאליטי המשפחתית. אם אלה הבריכה והחצר, או אם זה המטבח הירוק בו היא כנראה לא משתמשת, בעיקר לא כדי לחתוך מלפפונים. הבית מכיל בתוכו גם אמבטיה זהובה ופינת ציור עם ספה למוזה המצויירת וחדר בריאות שכולל שלל גאדג'טים וחידושים רפואיים.

וואלה! סלבס הייתה מזמינה חברים לסיור בבית שלה אבל אין מקום ליותר מבן אדם וחולד.

  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully