וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להאשים אישה זה קל": אורטל עמר מגיבה לאירית רחמים

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 16:09

בשבועות האחרונים אירית רחמים עברה חוויה קשה סביב ההאשמות שהוטחו בה על הפצת הסרטון האינטימי של האקס. עכשיו, אורטל עמר מגיבה. וואלה! סלבס אמא לביאה

אורטל עמר מכירה מקרוב את ההתחושות הקשות שליוו את מפיקת העל אירית רחמים בשבועות האחרונים, אחרי שנשמות טובות רמזו שהיא אחראית על הפצת הסרטון האינטימי של בן זוגה לשעבר, איש העסקים עמוס לוזון. אתמול (ג') נוקתה רחמים מכל אשמה, עם מעצרם של שלושה חשודים במעשה.

עמר, שבעבר הואשמה לשווא בכך שהפיצה את ההקלטות הקשות של בן אל תבורי, בהן הוא התבטא באלימות כלפיה, הגיבה היום (ד') למקרה של רחמים בסטורי: "אתמול אירית רחמים העלתה פוסט שחילחל לי ללב. היא אמרה שלהיות חשודה במשהו שלא עשית זה דבר נוראי.

בדיוק לפני שנה הייתי חשודה, ספגתי עלבונות ומבטים מאשימים, טוקבקים מרושעים. קמו כאן כל מיני אנשי תקשורת וסלבס שהאשימו אותי שאני זו שהוצאתי את ההודעות הקוליות המזעזעות ששמעתם, ולא האמנתי. לא האמנתי איך מעיזים".

הסטורי של אורטל עמר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אורטל עמר/צילום מסך, אינסטגרם
אורטל עמר שרשרת/אינסטגרם

עמר התייחסה לכך שבעקבות הדלפת ההקלטות פנתה לבית המשפט בתביעה נגד מערכת "ישראל היום" והעיתונאי ערן סוויסה: "הבנתי שלצדק יש זמן אבל בסוף הוא מגיע ויצאתי למסע. אני שמחה אירית שעשו איתך צדק. להאשים אישה זה קל, במיוחד במרחבי הרשתות. אבל לצדק יש רק צד אחד".

וואלה! סלבס הואשמה בעבר במכס על העברת כמויות מסחריות של פסטה מאיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully