וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביתה בהוליווד מכה גלים: בילי פורטר מוכר את ביתו

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 14:35

השחקן והמוזיקאי בילי פורטר הודיע שהוא נאלץ למכור את הבית שלו בעקבות שביתות הענק בתעשיית הקולנוע ההוליוודית. וואלה! סלבס בושה

גלובוס הזהב 2020 בילי פורטר. GettyImages
אולי למשכן את האאוטפיט?/GettyImages

בחודש שעבר, לראשונה מאז שנות השישים, הוכרזה שביתה משולבת של שחקנים ותסריטאים רבים בתעשיית הקולנוע ההוליוודית, שהחלה עם שביתת התסריטאים בחודש מאי. השביתה הענקית שכוללת בתוכה 160 אלף שחקנים משפיעה על הכיס של כל הוליווד. אחד מאלו שכבר סופגים את המכה הוא השחקן והמוזיקאי בילי פורטר, שנאל כעת למכור את ביתו.

פורטר הודיעו שהוא מתכוון למכור את הבית שקנה רק לפני שלוש שנים בלונג איילנד: "אני חייב למכור את הבית", סיפר השחקן ל- Evening Standard. "אני לא יודע מתי נחזור לעבוד. החיים בתור אמן, עד שאתה מרוויח כסף, שאני עדיין לא הרווחתי, אתה חי ממשכורת למשכורת" הודה בקשיים הכלכלים שהוא חווה.

את הבית שנבנה בשנות ה- 70 רכש השחקן ב- 1.4 מיליון דולר בשנת 2020, והיום הוא מוכר את 418 המטרים הרבועים שכוללים בתוכם ארבעה חדרי שינה וחמישה חדרי שירותים/מקלחת בקצת יותר מ- 2.3 מיליון דולר בלבד.

התקופה האחרונה היא לא פשוטה בכלל לפורטר, שבנוסף למכירת, הוא נאלץ לארוז גם זיכרונות שצבר עם בעלו, אדם סמית'. השניים החליטו להיפרד אחרי שש שנות נישואים. מקורב לזוג סיפר בעבר למגזין People: "ההחלטה הייתה ידידותית והדדית והתקבלה אחרי שיקולים רבים. הם ממשיכים לאהוב ולתמוך אחד בשני כשהם יוצאים לפרק הבא".

וואלה! סלבס מוכנה לשבות רק בתשלום, דירת חצי החדר שלה לא תשלם על עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully