וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר כהן נגד שר החינוך יואב קיש: "מתביישת בך ובתפקיד שלך"

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 10:51

כוכבת הרילאטי ואושיית הרשת זעקה את זעקתם של לא מעט הורים אחרי שצפתה בכתבה על התעללות בגני ילדים, ותקפה בחריפות את שר החינוך יואב קיש ואת שאר חברי הכנסת: "יושבים בכיסא הממוזג שלכם בזמן שחסרי ישע סובלים". וואלה! סלבס זועמת

בר כהן נגד שר החינוך יואב קיש. אינסטגרם, צילום מסך
בר כהן נגד שר החינוך/צילום מסך, אינסטגרם

כמעט בכל שבוע נחשפת עוד פרשת התעללות כואבת ובלתי נתפסת בגני הילדים, במה שנראה כמו מכת מדינה מחרידה במיוחד. ההורים זועקים את זעקתם וזעקת הילדים, מטה המאבק נלחם למען חוקים שיגנו על הפעוטות חסרי הישע, אבל נראה שאת חברי הכנסת שלנו מעסיקים דברים אחרים.

יוצאת "האח הגדול" ואושיית הרשת בר כהן צפתה אתמול בעוד כתבה מחרידה על גננת שהתעללה בפעוטות, בחרה שלא לשתוק, ותקפה בחריפות את חברי הכנסת ואת שר החינוך יואב קיש. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה כהן: "לראות חדשות ולא להאמין. לא להאמין שילדים תמימים שלא פגעו באדם עוברים התעללות, יסורים, גיהנום!!! מדינת ישראל לא מדינת עולם שלישית!!! פה אצלנו, בכל עיר!!!! יואב קיש אני מתביישת בך, מתביישת בתפקיד שלך! בך ובכל אותך חברי כנסת שיושבים בכיסא הממוזג שלכם בזמן שחסרי ישע סובלים!!! שרוצחים את נשמתם!"

"אתם בושה ואני מאחלת לכם שהילדים או הנכדים שלכם יעברו את זה גם אבל כשזה יקרה לצערי! רק אז אתם תתעוררו. יש פה מכת מדינה ואתם מתעלמים!!!" המשיכה כהן והוסיפה: "אני רועדת ממה שראיתי היום אני מתביישת במדינה שלי! מפחדת להביא ילדים אליה!".

עמותת "מהל"ה - מטה המאבק למען הילדים" הוקמה על מנת לייצג את כל נפגעי העבירה בעבירות התעללות בקטינים על ידי בגירים אחראיים במסגרות, ולפעול למען מוגנות וחינוך איכותי לכל ילדי הגיל הרך בישראל. לפנייה למטה המאבק הקליקו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully