וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנקרת עיניים: לא תאמינו כמה עלה האאוטפיט של ג'ניפר לופז

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 16:12

אל תתבלבלו מהאבנים שלה, היא עדיין ג'ני מהבלוק פשוט עם תיקים, תכשיטים ובגדים שעולים עשרות אלפי דולרים לכל פריט. וואלה! סלבס תקרת אשראי

אחד הדברים שגדלים יחד עם חשבון הבנק של הזמרת ג'ניפר לופז (54), הוא אוסף התיקים, בגדי המעצבים, והתכשיטים שלה. ועם טווח מחירים שנע בין מאות דולרים עד עשרות אלפי דולרים לכל פריט, קשה שלא לפתוח קצת עין ולדחוף את האף כל הדרך למחירון הרכישות.

ג'יי לו בילתה ברחובות פריז אתמול (ב') עם תיק של Jacquemus Le Chiquito Moyen שלא מכניס בתוכו כלום חוץ מהאמון שנותר לוואלה! סלבס בגברים, וגם אותו בקושי, בשווי של 735 דולר. מדובר בתיק קצת זול בהשוואה לתיק ה- Hermès Himalayan Birkin איתו הלכה בתחילת השבוע ושווה 200,000 דולר.

כמובן שהזמרת הייתה צריכה לשמור גם על מיתרי הקול שלה, ודאגה לעטות על צווארה גם צעיף. אם חשבתם שפיסת הבד נרכשה בשוק הפשפשים אז לא. הצעיף היה שייך למותג Brunello Cucinelli. היום הוא עולה רק 960 דולר, אך היה שווה בעבר 1,595 דולר.

עם תכשיטים של דיור שעלו 420 דולר ונעליים של ג'וצי בשווי 234 דולר כבר הגענו כמעט ל- 3,000 דולר. נותר רק להוסיף את טבעות היהלומים שהיא עונדת, וכבר יש כמעט מספיק למקדמה לקניית בית בישראל.

וואלה! סלבס קונה תיקים יפים במכירות חיסול בבתי אבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully