וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי חניה, בלי תקווה, בלי חלום: עינב בובליל נגד תל אביב

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 13:45

כוכבת הריאלטי ואושיית הרשת הוזמנה אתמול לארוחת ערב אצל קורין גדעון. מה שהיא לא לקחה בחשבון היו הפקקים בדרך מאשקלון לתל אביב והעצבים שמגיעים איתם. ואיך קשורה לכל העניין צנצנת קפה שבורה? וואלה! סלבס שליחה

קורין גדעון. אור גפן,
ותודה למארחת/אור גפן
ירדן ויזל. אור גפן,
חגיגות יום ההולדת נמשכות/אור גפן

כל מי שמתגורר מחוץ לגבולות תל אביב מכיר את הלחץ המגיע כשצריכים לנסוע אל העיר העמוסה והפקוקה. רק המחשבה על חיפוש החנייה, העמידה בפקקים בדרך ובתוך העיר, השינויים בעקבות השיפוצים הבלתי נגמרים גורמים לכל אחד לשקול היטב האם הנסיעה הנוראית הזו שווה את המאורע. אבל לפעמים אין ברירה, במיוחד כשמדובר בעבודה.

את החוויה שבנסיעה הארוכה לעיר חוותה אתמול יוצאת הריאלטי ואושיית הרשת עינב בובליל, שעשתה את כל הדרך מאשקלון לדירתה של קורין גדעון בתל אביב, אליה התכנסו גם ירדן ויזל, שקיבלה בהפתעה עוגה לכבוד יום ההולדת שחגגה ממש לא מזמן, דניאל עמית, נדיר אליהו ושאר חברי נבחרת wolt לאירוע הקיץ של חברת המשלוחים, אותו קורין הסכימה בטוב לבה לארח בביתה.

דניאל עמית. אור גפן,
הביאה איתה פסטה?/אור גפן
עינב בובליל והקפה. אינסטגרם, צילום מסך
איזה מנחוס/צילום מסך, אינסטגרם

גדעון ככל הנראה לקחה בחשבון את הבלאגן והלכלוך בסיום האירוע, אבל לא חשבה שתאלץ לנקות צנצת קפה שלמה שנשברה על הרצפה. בובליל, שנחרדה מהמחזה הייתה בובליל, שדאגה כמובן לתעד את כל המאורע לסטורי שלה והבהירה כמה שהיא לא הייתה מוכנה לארח אירוע שכזה בבית שלה בחיים.

יש מצב שכמה שעות לאחר מכן היא התחרטה על הדברים, אחרי שקיבלה מספר ביטולים למונית שניסתה להזמין בחזרה לאשקלון, ונאלצה לחכות 45 דקות נוספות עד שההסעה המיוחלת הגיעה.

וואלה! סלבס אף פעם לא מצליחה לצבור קרדיטים בוולט. היא תמיד מבזבזת אותם מהר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully