וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מרימה ידיים: הפציעה הכואבת של קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 12:10

אשת העסקים וכוכבת הריאלטי קים קרדשיאן חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שנאלצה להפסיק את אחד התחביבים האהובים עלייה בעקבות פציעה לא קלה. מה קרה לה? וואלה! סלבס שבורה

הסטורי של קים קרדשיאן/צילום מסך. אינסטגרם

אשת העסקים, כוכבת הריאלטי והדוגמנית קים קרדשיאן ידועה כ"חיית אימונים" שאוהבת מאוד ספורט וטרנדים שונים ומשונים שנועדו לשמור על הבריאות, וגם על הפיגורה המקומרת שהפכה לאחד מתוך עשרות סימני ההיכר שלה.

למרות אהבתה הגדולה לספורט, הכוכבת חושפת שהייתה מושבתת והורחקה מחדר הכושר בשבועות האחרונים לאחר שנפצעה. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בו מצולמת המאמנת שלה, מליסה אלקנטרה, כוכבת הריאליטי מסבירה: "משהו שאתם לא יודעים עליי, זה ששברתי את הכתף וקרעתי גיד".

למאמנת של אשת העסקים הייתה את אותה התקרית בכתף, והיא הבטיחה לדאוג שלא יגרם שום נזק לדוגמנית בזמן האימון. בכיתוב על הסרטון הוסיפה קרדשיאן: "לא הייתי בחדר הכושר כבר כמה שבועות, אבל חזרתי!".

הכוכבת עובדת עם אלקנטרה עוד משנת 2017 והיא זו שיצרה שינוי דרמטי באורך החיים של קים והפכה אותו להרבה יותר בריא. באחד הפרקים מהעונות הקודמות של "הקרדשיאנס", סיפרה קרדשיאן שהיא מצאה את המאמנת האהובה דרך האינסטגרם.

עוד סיפרה הכוכבת שכבר מתחילת דרכן המשותפת המאמנת שלה עוררה בה השראה: "אם הייתי 10% יותר כמוה, זה יהיה משנה חיים. זה בעיקר האוכל והתזונה, אני חייבת לאמץ את סגנון החיים הזה, אני חייבת לנסות".

אשת העסקים העלתה גם סרטון בו היא מקדמת את משקה האנרגיה החדש שלה "KIMADE". כאילו אין תחום שהיא לא מתכננת להיכנס אליו ולהשאיר בו תביעת אצבע. רק לאחרונה הכריז מגזין הניו יורק טיימס שהמותג שהקימה "SKIMS" שווה 4 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully