וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים משוכנעים: "הדחה מבויימת, יובל ביקשה לפרוש"

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 15:12

במסגרת ההדחה בהפתעה שהתקיימה אתמול באח הגדול הודחה מהבית יובל לוי אחרי 69 ימים. למרות שלא היה מדובר בהפתעה גדולה במיוחד, יש לא מעט צופים שמשוכנעים שההדחה הייתה מבויימת, ושהיא זו שביקשה לפרוש. וואלה! סלבס קונספירטורית

יובל לוי אחרי ההדחה. רשת 13,
ביקשה לפרוש?/רשת 13
יובל לוי אחרי ההדחה. רשת 13,
או שפשוט הודחה./רשת 13

כל תכנית ריאלטי טובה יותר או טובה פחות סוחבת איתה בלי סוף תיאוריות קונספירציה שונות ומשונות. רובן מתרכזות בתפקיד ההפקה והשליטה שלה על הידע וההכוונה שהיא מעניקה למתמודדים, ובוודאי למי שמודח מהמשחק. וכך גם עם האח הגדול, שבכל עונה מחדש יש מי שמשוכנעים בכך שהדחות מסוימות היו מבוימות לצורכי ההפקה ולא באמת לפי הצבעת הקהל.

ההדחה של המתמודדת יובל לוי אתמול מבית האח, 69 ימים אחרי שנכנסה אליו, נפלה בדיוק אל תוך אחת מאותן תיאוריות קונספירציה, במסגרתה הצופים משוכנעים כי לוי בכלל ביקשה לפרוש, אבל כדי שלא תרשם עוד פרישה בעונה הזו, ממנה פרשו כבר שלושה מתמודדים, ההפקה "סידרה" הדחה מתוכננת מראש, לכאורה.

העובדה כי מדובר בדיירת ותיקה שיצאה לפני חמישה דיירים חדשים שחלקם בקושי זוכים לזמן מסך ולא בדיוק משפיעים על העלילה בבית, לצד ההתנהגות שלה בימים האחרונים כשהיא בחרה להתרחק משאר הדיירים, לבלות זמן רב מתחת לשמיכה במיטה, ולדבר בגלוי על התחושות הקשות שהיא מתמודדת איתן, תרמו רבות לביסוס התיאוריה של אותם הצופים.

"האח הגדול" מכינים תקציב/רשת 13

ואם להגיד את האמת, ההשרדות המרשימה של לוי הדחה אחרי הדחה הייתה די מפתיעה, בהתחשב בכך שהיא לוהקה כ"השמאלנית התל אביבית, פמיניסיטית, אמנית שלא מגלחת את שיערות בית השחי", דמות שלרוב לא מחזיקה למרחקים ארוכים בתכניות הריאלטי בארצנו הקטנה. אבל היה נראה שלשם שינוי עם ישראל מצליח להכיל את ה"שונה", ולא מעט הופתעו לטובה מלוי שהצליחה לצבור קהל תומכים לא קטן.

"בדוק יובל לוי ביקשה מהאח הגדול לצאת הביתה ובשביל לא לצאת תוכנית כושלת ההפקה אירגנה הדחה בהפתעה" נכתב באחת התגובות ברשת ואחרת הוסיפה: "משהו מוזר בהדחה של יובל לוי לא? החדשים נשארו והיא לא?". צופה אחר של התכנית כתב: "היא ביקשה לעזוב וההפקה לא רוצה שזה יראה לא טוב שהרביעי כבר שעוזב מרצון. אז סידרו לה הדחה".

כמובן שלטענות אלו אין כל ביסוס מלבד השכנוע העצמי העמוק של הצופים, ויש גם לא מעט צופים שראו בהדחתה הגיונית לחלוטין: "אתם שוכחים שזו הדחה שאין הרבה זמן להצביע אליה והיא חלשה בחוץ מה ההלם? אני לא מופתעת שהיא יצאה", כתבה אחת הצופות ואחר הוסיף: "לא ביקשה ולא נעליים. אחרת היתה מתלבשת מסודרת. בכל הדפים אנשים רשמו שלא יצביעו לה".

וואלה! סלבס משכנעת את עצמה מדי יום שחייזרים הם אלו שאוכלים את כל האוכל שיש לה במקרר.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully