וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממיסה לי את הלב": רבל ווילסון מדברת על בתה

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 16:25

השחקנית ההוליוודית דיברה בפתיחות על האימהות לתינוקת בת שמונה חודשים, תכנון החתונה עם ארוסתה והמאבק במשקל. וואלה! סלבס פרפקט

השחקנית ההוליוודית רבל ווילסון (42), עברה גלגולים רבים מאז ששיחקה בתפקיד הפריצה שלה בסדרת סרטי "פיץ' פרפקט".

הראשונה הייתה שנה של כיף, בה השחקנית החליטה לצאת להרפתקאות. לאחר מכן הגיעה שנה של אהבה, במהלכה יצאה עם 50 אנשים שונים ואחר כך הייתה שנה של בריאות, בה הורידה ממשקלה יותר מ- 30 קילו.

בעקבות ההצלחות שחוותה במטרות שהציבה לעצמה כל שנה, השחקנית החליטה שהיא מוכנה למטרה הבאה שלה, וסיפרה למגזין People שהשנה הקרובה תהיה"שנה של משפחה, יחד עם בתה הקטנה בת השמונה חודשים רויס ועם ארוסתה, מעצבת האופנה רמונה אגרומה.

"אנחנו בונות את התא המשפחתי ולומדות איך אנחנו מנהלות דברים במשפחה הקטנה שלנו", סיפרה. השלוש הספיקו לבקר יחד כבר באספן, דובאי, והקאריביים השנה והן מתכננות לבלות את סוף הקיץ באוסטרליה, המדינה בה נולדה ווילסון.

למרות ההתרגשות סביב התא המשפחתי החדש שנוצר, לשחקנית יש עוד אירוע משמעותי שהיא צריכה לתכנן יחד עם ארוסתה וזו כמובן החתונה של השתיים, שעוד לא הצליחו לבחור תאריך חתונה מאז שהתארסו בחודש פברואר בדיסנילנד.

"רמונה נתנה לי ערכת הישרדות לתכנון חתונות. אני חושבת שבתור בדיחה. אבל היא אומרת 'תראי את האולם הזה', או 'מה את חושבת על אתר הנופש הזה?'. היה יום אחד שהייתי בעבודה, כשחזרתי, היא הכינה כבר את רשימת המוזמנים" סיפרה ווילסון.

הכוכבת שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה גם את המסע שלה לירידה במשקל, וגם במסע שעברה כדי להרות, אך לא צלח עד שלבסוף השתיים בחרו לעבור את ההריון בעזרת אם פונדקאית שעזרה להן להביא לעולם את בתן הקטנה.

וואלה! סלבס החליטה על שנה של גברים עשירים ופחמימות ריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully