וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע ההנקה: טיטי איינאו נתנה לצוות שלה לטעום חלב אם

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 10:43

הדוגמנית טיטי איינאו, שמשלבת את האימהות שלה לצד הקריירה התובענית ולא מוותרת על ההנקה, הגיעה לעוד יום צילום ארוך ומפרך במהלכו נאלצה לשאוב חלב אם. ומה קרה כשהצוות ביקש לטעום ממנו? וואלה! סלבס בשרית

טיטי איינאו נותנת לצוות לטעום חלב אם/צילום מסך/ אינסטגרם

לשלב בין אימהות לעבודה זה לא תמיד דבר קל, בטח לא כשאת אמא מניקה. תשאלו את הדוגמנית המהממת טיטי איינאו, שמתחזקת קריירה לצד האימהות כבר שמונה חודשים, וכשהימים מתארכים ובנה המתוק דוריאן לא בסביבה כדי לינוק, היא נאלצת לעיתים לשאוב. אבל מה קרה כשהצוות שלה ביקש לטעום מחלב האם?

איינאו העלתה סטורי לעמוד האינסטגרם שלה מיום צילום ארוך שעברה אתמול (א'), במהלכו ביקש צוות הביוטי שלה לטעום מחלב האם שלה. הדוגמנית לא היססה ונתנה להם לטעום בשמחה. אבל כמו תמיד כזה קשור בנושאים האלו, הדעות החלוקות לא איחרו להגיע, בין אלו שצפו בסרטון והזדעזעו לבין אלו שטענו את העובדה הפשוטה, כי מדובר בחלב שהוא ככל הנראה מותאם לנו יותר מזה של הפרה.

"מזעזע, איכס. למה שהם ישתו את זה?" נכתב באחת התגובות ברשת ביחד עם עוד מספר תגובות שחזרו על עצמן וכללו בעיקר את המילים "איכס", "למה?" ו-"מזעזע". אך לצד כל אלו היו גם מי שממש לא התרגשו: "למה מזעזע? לשתות חלב שמגיע מהפרה שיושבת כל היום בקקי של עצמה ושמלא במוגלה זה לא מזעזע? ממליצה לכם לנסות". הדוגמנית עצמה אגב, פחות התרגשה מהתגובות המזדעזעות, וכתבה בסטורי שלה: "אנשים תרגיעו. זה היה בצחוק ואין שום דבר מזעזע בחלב אם".

וואלה! סלבס לא פותחת את הבוקר בלי צ'ייסר חלב בפאלו. אל תשאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully