וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה נהיה ממך?": ליהיא גרינר קיבלה תגובה מגעילה במיוחד

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 15:47

כוכבת הריאליטי שיתפה בגילוי לב את עוקביה שהשמינה ובתמורה קיבלה את אחת התגובות הדוחות ביותר. למרות זאת, הגיבה בשיא הקלילות ואפילו שיתפה את אותה התגובה. וואלה! סלבס אפטית

תגובה בחשבון האינסטגרם של ליהיא גרינר, 6 באוגוסט 2023. אינסטגרם, צילום מסך
"מה נהיה ממך? מאז ששמנת את נראית יותר מבוגרת מבעלך"/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר שיתפה בחודש שעבר בחשבון האינסטגרם שלה על בעיית המשקל איתה היא מתמודדת לאחרונה ועל השינוי שהיא רוצה לעבור. על אף הרגישות שבדבר והאומץ לפתוח זו אל מול קהל של 215 אלף עוקבים, עוקבת אחת החליטה להגיב לה ללא רחמים.

גרינר העלתה היום (א') צילום מסך מתוך תגובה קשה במיוחד שקיבלה מאחת העוקבות שלה: "מה נהיה ממך? אל תפגעי אבל מאז ששמנת ככה את נראית יותר מבוגרת מבעלך. מבלי כוונה לפגוע - אישה רזה נראית תמיד צעירה". למרות התגובה הדוחה, הכוכבת דווקא לא התרגשה ממנה, פרסמה את תגובתה בסטורי ואמרה: "זאת עוקבת שבאמת דואגת לי, זה אמיתי ואכפת לה ממני. מה שאני אוסיף זה שיש שמנמנות שדווקא השומן מצעיר אותן - אותי זה לא, אני יודעת. אין מודעת ממני".

חילופי הדברים בין השתיים מגיעים אחרי שבחודש שעבר העלתה ליהיא סטורי שלה בגילוי לב ובו שיתפה: "באמת הגזמתי, אני בחיים לא הייתי במשקל כזה וכבד לי. הבגדים שלי כבר לא עולים. הראש שלי ענק, הידיים שלי והגב שלי. זה מוגזם ברמות, אני גם הורדתי את הבטן התחתונה, עשיתי הקטנת חזה והכל פשוט גדל". עוד סיפרה כי היא עוברת תקופה קשה: "אני גם הפסקתי לעשן וזה גורם לי לגדול".

וואלה! סלבס עברה ניתוח לשינוי הפנים ומאז היא לא יוצאת מהמרתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully