וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפע ופאר: עכשיו גם אתם תוכלו לחיות כמו גווינת' פאלטרו

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 17:24

השחקנית גווינת' פאלטרו ממשיכה לשווק את בית האורחים שלה, שבקרוב מאוד יפתח להשכרה זמנית לכל מי שיוכל להרשות לעצמו. וואלה! סלבס בלופ

אם תכננתם חופשה חלומית ובמקרה אתם בקליפורניה, אולי כדאי שתשקלו את ה- AirBNB של השחקנית ומייסדת מותג הלייף סטייל גווינת' פאלטרו, שמציעה וילה להשכרה. אחת האטרקציות האולי קצת פחות חלומיות היא ארוחת שף איתה ועם בעלה, בראד פלצ'וק. נשמע כמו ערב מלא ב- Goop, לא בקטע טוב.

בצעד יח"צני נוסף שנועד לשווק את ה- Bed and Breakfast שלהם, מפרסמת השחקנית בחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא מעבירה את הצופים סיור בנכס. בתיאור הסרטון כתבה: "בדידות היא מצב אנושי, אבל בשנים האחרונות, הבידוד וחוסר התקשורת שלנו רק החמירו".

"כדי להפוך את העולם לפחות בודד, אני מזמינה אתכם לבוא לבית האורחים שלי. אולי נתחיל את הזמן המשותף בתור זרים, אבל אני מקווה שנמצא חיבור ותחומי עניין דומים בארוחות משותפות. תשכבו ליד הבריכה, צאו לטיול במסלול האהוב עליי ואפילו תהנו מהמוצרים של Goop". כי אי אפשר לסיים בלי פרסומת.

הסיור בסרטון מתחיל כמובן בבר קטן שממוקם בכניסה לבית האורחים, אחר כך היא לוקחת רגע כדי להעריך את התקרות הגבוהות ברחבי הבית, אחרי פריימים קצרים של חדר שינה שנראה כמו מוזיאון עוברים לחדר האמבטיה.

בחדר השיש, שמאובזר במוצרים מהמותג שלה, יש המון אור טבעי בזכות ריבוי החלונות. כן, גם סביב האמבטיה. נכון שזה יכול להיות קצת מאיים, אך אל חשש מדובר בשטח לא קטן בכלל כמו שאפשר לראות בסרטון, ככה שהסיכוי שתתפסו ברגעים אינטימיים נמוך. בנוסף לצמחים והמדשאות, יש גם בריכה אולמפית כדי שלא תשתעממו לרגע ותוכלו להרגיש "הכי זן שאפשר".

וואלה! סלבס מאמינה במדיטציה רק מול פרקים של הקרדשיאנ'ז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully