וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סכסוך של שנים: דרייק וחברו הטוב מתאחדים על הבמה

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 15:15

אחרי שנים בהן היו בריב מתוקשר, דרייק אירח על הבמה את חברו משכבר הימים, הראפר מיק מיל. המעריצים לא נשארו אדישים לאיחוד המרטיט. וואלה! סלבס אחים אנחנו

לפני בערך שמונה שנים קרה הפיצוץ הגדול בין הראפר דרייק, לקולגה שלו, הראפר, מיק מיל. השבוע, בפעם השנייה מזה שלוש שנים, הגיע מיל להתארח בהופעתו של דרייק, שחשף שבעבר הקולגה איים עליו בזמן שהיו מסוכסכים וגרם לו לברוח מפילדלפיה.

"ההופעה הזאת היא אולי ההופעה החשובה ביותר בשבילי בכל סיבוב ההופעות הזה", פתח דרייק את הנאום. "כי אני אמיתי, אני לא עומד פה ומשקר לאף אחד. ראיתם עם מי יצאתי פה", הכוכב הפנה את תשומת ליבו של הקהל לראפר הנוסף שעלה איתו לבמה.

דרייק המשיך והסביר חלק קטן מהצד שלו בסכסוך: "אני תמיד שומר על זה 100% איתכם. הפעם האחרונה שהייתי פה, האיש הזה שמייצג את העיר הזאת מאז שהכל התחיל, הוא ואני לא הסתדרנו בזמנו. הוא בחור אמיתי. אז, הוא דאג להוציא אותנו מפילדלפיה מהר מאוד, לא זכינו להסתובב ולבלות".

את המונולוג סיים עם מסר מעצים: "וכמו שאמרתי אני אספר לכם את האמת, זה משמעותי בשבילי שאני יכול לחזור לפה ולהראות את ההתפתחות שעשינו כשני גברים, שאנחנו יכולים לבוא ולייצג את פילדלפיה הערב בהופעה הזאת".

הכל התחיל בימי הקיץ הקצת פחות חמים של 2015. דרייק ומיק מיל שיתפו פעולה בשיר בו התארח דרייק .R.I.C.O. אך לצער כולנו תהליך הכתיבה והעבודה על השיר לא עבר חלק בכלל. מיל האשים את דרייק בכך שהוא השתמש בסופר צללים לצורך כתיבת השירים שלו, ודרייק בתגובה פרק את זעמו בלא פחות משני שירים שהתעסקו במיק, "Charged Up" ו- "Back to Back".

זו לא הפעם הראשונה שהשניים שמים את העבר מאחור ומגיעים לתת כבוד בהופעה. הפעם הקודמת, והראשונה אחרי שלוש שנות נתק שעברו, הייתה בשנת 2018, כשגם אז דרייק הזמין את חברו לבמה.

שנה לאחר מכן, דרייק התייחס לפרשה בפודקאסט Rap Radar: "אני לא אוהב להאדיר את הסיטואציה ולדבר עלייה יותר מידי," אמר דרייק לפני שהוא התחיל לדבר על הסיטואציה. "אני יודע כמובן שהוא (מיק) עשה שינויי בחייו", "לא רבתי עם פרחח. בשבילנו להיות מסוגלים לשים את זה בצד, זה צעד גדול". טוב לדעת שסוף טוב הכל טוב.

וואלה! סלבס כתבה פעם שיר כועס לשליח אחרי שאיחר עם האוכל שלה ב- 15 דקות שלמות.

  • עוד באותו נושא:
  • דרייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully