וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקללות עד הטרדות: השערוריות של אנשי החדשות

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 16:48

על המסך הקטן מדובר באנשים מעונבים ורהוטים, אולם כמה מאנשי החדשות האהובים ביותר הציגו לאורך השנים צדדים שעדיף ולא היו יוצאים החוצה. וואלה! סלבס מבזק מיוחד

נגה ניר נאמן. אור גפן,
סקנדל! סתם, לא. נגה ניר נאמן/אור גפן

מוקדם יותר השבוע וואלה! סלבס סיפרה לכם שהכתבת ומגישת החדשות נגה ניר נאמן מנהלת מערכת יחסים עם פרופסור ערן סגל, חמישה חודשים אחרי שהתגרשה מאורן, לו הייתה נשואה 19 שנים. נכון, לא מדובר בסקנדל אלא במאורע משמח, אבל יש משהו במגישי חדשות שהופך כל פיסת רכילות עליהם, ולו הקטנה ביותר, לסיפור מדובר.

מה קורה כשלא מדובר ברומן או פפראצי חביב, אלא סיפור שחושף בפנינו צד שלא ידענו שקיים באנשים המעונבים והרהוטים האלה. הו אז וואלה! סלבס מאבדת עשתונות, תולשת שיערות, לא יודעת את נפשה. אושר נמהל בצער, הג'קט והעניבה נמקים באולפן והיקום קורס לתוך עצמו. קבלו את מגישי החדשות שהסתבכו.

סערה ביום הזכרון: רינה מצליח

רינה מצליח. ראובן קסטרו
רינה מצליח/ראובן קסטרו

רינה מצליח היא אחת הנשים האהובות על וואלה! סלבס. בחודש נובמבר האחרון היא פרשה מחדשות 12 אחרי קצת פחות מ-30 שנה בחברת החדשות, ומאז אנחנו רואים אותה בעיקר באירועים והשקות.

ביום הזיכרון לחללי צה"ל, נקלעה מצליח לעימות בבית העלמין בבאר שבע. רינה, אחות שכולה שאיבדה את אחיה אנדרה ז"ל באסון נאות הכיכר, נתקלה באדם שהגיע גם כן לבית העלמין והחל לגדף אותה. השניים נקלעו עד מהרה לקטטה מילולית שהתפשטה ברשתות כמו אש בשדה קוצים. מי ידע שמגישי חדשות יודעים לפתוח ג'ורה כשצריך?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שלום ולא להתראות: גבי גזית

דנה ויס גבי גזית. יחצ,
דנה ויס גבי גזית/יחצ

שנת 2017 הייתה מדהימה מהרבה מאוד סיבות. אחת מהן היא טלי גוטליב, שהייתה אז עורכת דין ולא נבחרת ציבור. ימים יפים. במהלך שיחה של גוטליב, שעלתה לשידור בתכניתו של השדרן המיתולוגי גבי גזית, היא ציינה שנשים שמתלוננות שנים אחרי שעברו תקיפה מינית, גורמות לעצמן נזק. גזית השיב "אין לי ספק שקרוב היום שמישהי תספר עליי סיפור מלפני 45 שנה. אני מניח שלפני 45 שנה ליטפתי ישבנה של אישה". נו, חבל שהוא לא ידע כמה היום הזה קרוב.

העיתונאית דנה ויס צייצה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה "תחשוב טוב, גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם במסדרון במערכת. למה. ככה. כי אתה יכול. בשגרה".

הציוץ של ויס פרץ את הסכר, וסיפורים נוספים מנשים שעבדו עם גזית והוטרדו לדבריהן, החלו לצוף. גזית עזב את עבודתו ברדיו, ארז את חפציו ועבר להתגורר בתאילנד. אחרי מספר שנים בלוקיישן האקזוטי, נצפה בישראל.

חיסונים ונהנים: אושרת קוטלר

אושרת קוטלר. ניר פקין
אושרת קוטלר/ניר פקין

אושרת קוטלר הייתה אחת ממגישות החדשות המוכרות ביותר בישראל. בשנת 2019, בזמן שהגישה את מהדורת השבת בערוץ 13, אמרה: "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש". הרשות השניה הוצפה באלפי פניות של אזרחים שזעמו על האמירה, שהגיעה אחרי שידור כתבה על חיילים מגדוד נצח יהודה שהואשמו בהתעללות.

למרות שקוטלר התנצלה על דבריה, הסערה סביב דבריה נמשכה והיא עזבה את הערוץ. עם פרוץ מגפת הקורונה, התבטאה בחריפות נגד החיסונים, האשימה את משרד הבריאות בשקרים לציבור, אמרה שזה "משבר מדומיין" וטוענת, עד היום, שלא הייתה מגפה. רק בריאות.

אין עשן בלי אש: עמנואל רוזן

עמנואל רוזן בסיום יום חקירות ביחידה הארצי לחקירות הונאה. להב 433 בלוד. יולי 2013. דרור עינב
עמנואל רוזן בסיום יום חקירות ביחידה הארצי לחקירות הונאה. להב 433 בלוד. יולי 2013/דרור עינב

ממש כמו במקרה של גבי גזית, אין עשן בלי אש ואין מטרידן לכאורה עם מקרה אחד בלבד. בשנת 2012, עובדת של חברת החדשות הגישה תלונה להנהלה, בה נטען כי העיתונאי הותיק עמנואל רוזן הטריד אותה מינית. רוזן פוטר והסיפור נשמר תחת מעטה חשאיות.

כעבור מספר חודשים, עשר נשים נוספות טענו שרוזן הטריד אותן, אולם אף אחת מהן לא התלוננה במשטרה. בעקבות הטענות רוזן השעה את עצמו מעבודתו בערוץ 10, ומפכ"ל המשטרה בזמנו הודיע על פתיחת חקירה בעניין. למרות עדויות רבות שהגיעו מנשים וקולגות של רוזן, התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully