וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולו: כוכבת האח הגדול התארסה באמצע מופע

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 15:51

דיירת האח הגדול והחרדית לשעבר תמי מונטג התארסה לבחיר ליבה במהלך הופעתו של הזמר אמיר דדון וריגשה את כל הסובבים. וואלה! סלבס אור גדול

כולנו מכירים את הצעות הנישואים הפומפוזיות הכוללות תפאורה גרנדיוזית וכיוב באנגלית לוקה בחסר ונדושה לא פחות "Marry Me?" או אם יש קמצוץ של מקוריות, "Be My Wife". ונראה שהצעות אינטימיות ומרגשות כבר כמעט ולא קיימות.

אתמול (ג') במהלך ההופעה של הזמר אמיר דדון, דיירת העבר בבית האח הגדול תמי מונטג ובן זוגה עומרי פינקלשטיין התארסו לעיני היושבים לצדם במופע. פינקלשטיין בחר דווקא שלא לעלות על הבמה ולעשות סצנה גדולה מידי, וכשהם בתוך הקהל, כרע ברך ושאל את השאלה הגורלית, ומונטג נענתה בחיוב. הסובבים התרגשו, מחאו כפיים וצילמו את המתרחש.

כזכור מימייה בבית האח, מוטנג היא חרדית לשעבר מחסידות גור, ואימה שמה קץ לחייה לאחר שזאת חזרה בשאלה. במהלך העונה בה השתתפה הייתה בין בולטות מכל הדיירים ורבים טענו שיכלה לזכות אם לא הייתה מחליטה לפרוש בעקבות נסיבות משפחתיות.

המאורסת הטריה בת ה- 33 הייתה כבר נשואה בעבר. בימים שעוד הייתה חסידת גור, היא נישאה בגיל 17 בלבד ואפילו הביא ילד עם בעלה לשעבר.

וואלה! סלבס חולמת על טבעת יהלום ובינתיים מסתפקת בטבעות בצל.

  • עוד באותו נושא:
  • תמי מונטג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully