וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובל'ה: קיילי ג'נר הפכה רשמית לבראצית

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 17:50

טרנד הבובות מאיים לא לחלוף לעולם, והפעם אלה בובות הבראץ בשיתוף פעולה מפוצץ עם המיליארדרית, קיילי ג'נר שהפכה לאחת כזו. וואלה! סלבס פלסטיק

@bratz She's here, Bratz Pack! ? We've joined forces with icon @Kylie Jenner for a super stylin' collab, starting with our Mini Bratz x Kylie collectibles that have officially landed online and in stores at BRATZ.COM, Walmart, Target, and Amazon! Collect all of Kylie's BRATZIFIED looks and accessories in special Kylie branded mini trapezoid capsules!? Each capsule comes with 2 figures— 1 bratzified mini Kylie figure and 1 mini accessory. There are 14 different collectibles to unbox! ? Click the link in our bio now to shop these teeny tiny super stylin' minis! And stay tuned to see what's next in the Bratz x Kylie collab! ?? #bratz ♬ original sound - bratz

אחד הדברים שאשת העסקים קיילי ג'נר (25) ידועה בזכותו, הוא המראה שלה, אם זה הנראות ששונתה בעקבות השינויים הקוסמטיים או האאוטפיטים שהיא דופקת. עכשיו ג'נר עוברת בראציפיקציה, ומקבלת בובות בראץ מקוריות בדמותה שיצאו לקהל הרחב.

הלבוש שנבחר לליין הבראציות של הכוכבת נלקח בהשראה של תלבושות אייקוניות שלה לאורך השנים. מהשמלה עם הנוצות הסגולות של Versace שהיא לבשה למאט גאלה של 2019 ועד השמלה השחורה וכתר הקריסטלים שלבשה לאירוע הפתיחה של Thierry Mugler בנובמבר, 2022.

הבובות יגיעו בקפסולה ולקונים לא יהיה מושג איזו בובה הם רכשו עד לרגע קבלת החבילה. כל בובה תעלה עשרה דולרים ותגיע עם אקססוריז כמו בובה נוספת בדמות הכלב שלה, טלפון לבראצית בצורה של שפתיים ומדריך לאספנים כדי שידעו כמה הם צריכים להמשיך להמר עם הכסף שלהם בשביל הזדמנות להשלים את הסט המלא.

בשיחה עם ה- Hollywood Reporter, סיפרה ג'נר: "הייתי מעריצה של בראץ מאז הילדות. תמיד רציתי בובת בראץ משלי. אהבתי כל צעד בתהליך היצירה שלהן במהלך השנה האחרונה, יחד עם הצוות של בראץ"

אחרי ששוחררו לראשונה בשנת 2001, בובות הבראץ שהיו בבעלות MGA Entertainment נכנסו לקרב משפטי ארוך ומעייף עם החברה שבבעלותה נמצאת הבובה המתחרה- Mattel, שהביאו לעולם את ברבי. בשערורייה המשפטית הואשם מעצב בובות הבראץ, קארטר בראיינט שהיה מועסק לפני כן ב- Mattel בגנבה של סודות מקצוע.

בסופו של דבר MGA ניצחו במשפט וגבו סכום מפיל לסתות של 88.5 מיליון דולר מ- Mattel. אבל לא לפני שחבר המושבעים קבע שעל המנצחים יוטל קנס גם כן, בסכום של 10 אלף דולר על כך שהפרו את החוזה שהיה לבראיינט עם Mattel.

וואלה! סלבס מרגישה לפעמים כמו בובת חרסינה, גם היא נשברת בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully