וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכה למלכה מלכה: מדונה הגיעה לצפות בהופעה של ביונסה

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 16:38

שתי המלכות של תעשיית הפופ נפגשו ואיחדו גם את בנותיהן לתמונה משותפת שהיא לא פחות מאייקונית, והרשת משתגעת. וואלה! סלבס נפו-בייביז

סנסציית הפופ ביונסה לא ממש ידועה בהיותה "אמא שרופה" ברחבי הרשתות, ווממעטת לפרסם תמונות או פרטים על ילדיה. לכן המעריצים הופתעו לראות את בתה רומי בת השש בתמונה עם מלכת הפופ, מדונה, שהביאה גם את בנותיה.

ביונסה, ובתה הקטנה נראו שמחות להיות בחברתן של מדונה ובנותיה, התאומות סטלה ואסתר בנות העשר ומרסי בת ה- 17. נשמע כמו דרך מצויינת לבלות את מה שנשאר לבנותיהן של הכוכבות האהובות מהחופש הגדול.

גם המעריצים הופתעו לראות את בתה של קווין בי: "רומי כבר בעמידה מלאה בביטחון עצמי. בלו צריכה לישון עם עין פקוחה, נראה שהקטנה מוכנה לרשת את הכתר", כתבה מעריצה. עוד עוקבת שלא יכלה להתעלם מהדמיון של האחיות כתבה: "שתי הבנות הן פשוט העתק הדבק של חלק הפנים העליון של ביונסה והחלק התחתון של ג'יי זי!".

גולשים חדים שמו לב גם לנעליים היקרות שנועלת רומי הקטנה, נעליים שכנראה יהיו קטנות עליה בעוד שנה. הסניקרס שנעלה היו מבית המותג Dior ועלו לא פחות מ- 1,200 דולר, שזה 4,398 שקלים נכון לעכשיו, בתקווה שהשקל לא יקרוס יותר.

וואלה! סלבס הייתה שמחה לחופש גדול, אבל לא הייתה חוזרת לימי בית הספר בעד שום הון שבעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully