וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי יפה בכל העיר: בר זומר חושפת את הבטן אחרי הלידה

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 16:59

הדוגמנית המתוקה שיתפה בחשבון האינסטגרם תמונות של הבטן, ימים ספורים אחרי שהביאה לעולם את בתה הבכורה. וואלה! סלבס אמיתית

בר זומר אחרי הלידה. אינסטגרם, צילום מסך
"מובן מאליו"/צילום מסך, אינסטגרם
בר זומר אחרי הלידה. אינסטגרם, צילום מסך
אחרי/ מיד אחרי?/צילום מסך, אינסטגרם

בתחילת שנת 2023 הרשת סערה אחרי הקמפיין לעגלות תינוק של המשפיענית והדוגמנית, אדל בספלוב, שצולמה בבגד גוף שחור וצמוד. בעקבות התמונה בספלוב קיבלה המון תגובות זועמות על כך שהיא תומכת בהחפצת נשים, מקדמת עמידה בסטנדרטיים לא ריאליים של רזון שהוצבו, בעיקר אחרי לידה, ועוד שלל האשמות נוספות.

אולי בגלל שמדובר בעצב כל כך רגיש, התמונות שהעלתה הדוגמנית והמשפיענית בר זומר כשהיא עם בטן שעדיין מחלימה מהלידה עוררו תגובות כאלה אמוציונליות. זומר שיתפה תגובה שקיבלה בתיבת השאלות בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה: "רק לומר שאת נראת מעולה וכל הכבוד שאת מציגה את המציאות עם הבטנונת שנשארת אחרי לידה. מזל טוב!"

הדוגמנית השיבה לעוקבת המפרגנת וכתבה: "חצי מהתיבה זה הודעות כאלה, וגם בפרטי ראיתי המון הודעות תודה שאני מראה את הבטן כמו שהיא ולא מראה בטן שחזרה מהר מאוד ואולי מידי לקדמותה. אני אף פעם לא הסתרתי את כל השינויים שהגוף שלי עובר וגם לי כמו כולן לוקח זמן להתאושש מהלידה".

"הבטן עודנה קיימת ובזמן שלה היא תרד. באמת שבמהלך כל ההריון קיבלתי בחיבוק ענק כל שינוי שחל וגם עכשיו אחרי! זה טבעי, מהמם ומרגש בו זמנית", כתבה המשפיענית וחתמה: "שורה תחתונה מבחינתי זה מובן מאליו".

על תמונה שהעלתה לאחר מכן לסטורי, שגם היא עם בטן חשופה ועוד הודעה שמודה לה על כך שהיא לא מסתירה אותה כתבה זומר: "בהמשך לסטורי הקודם, ככה נראתה הבטן אחרי לידה ולא 'מיד אחרי'".

כזכור הדוגמנית הביאה לעולם בת בכורה לפני מספר שבועות יחד עם בעלה, אביב כהן. בפוסט מרגש שהעלתה בשבוע שעבר חשפה זומר את השם הנבחר לקטנטנה - מילה, ושיתפה גם תמונות מרגשות היישר מחדר הלידה.

בפוסט מיוחד לט"ו באב שהעלתה היום, כתבה המשפיענית: "ט"ו באב, שלישי פעמיים כי טוב, שבועיים לצד המתנה הגדולה בחיינו", "תודה לכל הצוות שליווה אותנו בדרך וביום המאושר, תודה שתרמתם לחוויה להיות עוצמתית, מרגשת ומקצועית להפליא".

וואלה! סלבס עושה בדיקות הריון עם חברות בתור פעילות גיבוש, ברוך השם עד עכשיו הכל שלילי.

  • עוד באותו נושא:
  • בר זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully