וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להתעסק: סופיה ורגארה מכניסה לתוקף את הסכם הממון

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 12:36

כוכבת משפחה מודרנית, השחקנית סופיה ורגארה, לא מבזבזת רגע כשזה נוגע להגנה על הכסף והנכסים שצברה, בזמן שהאקס שלה חושף את סיבת הגירושים. וואלה! סלבס שלי שלך

עוד לא עבר חודש מאז הודיעו כוכבת משפחה מודרנית, השחקנית סופיה ורגארה ומי שהיה בעלה, השחקן ג'ו מנגניילו על כך שהחליטו להתגרש וכבר נחשף הסכם הממון של השניים בבקשת הגירושים שהוגשה לבית המשפט על ידי הכוכבת. אך לעומת התנאים הברורים של הסכם הממון, תאריכי הגירושים השונים בשני המסמכים מעלים שאלות.

בבקשת הגירושים מצידה של הכוכבת, שהגיע לידי מגזין People נחשף הסכם הממון שהשחקנית מתכוונת להוציא לפועל ולקיים, ושהשניים חתומים עליו. על פי ההסכם ורגארה זוכה לשמור על כל הנכסים שלה, התכשיטים וההון שצברה גם במהלך הזמן שהייתה נשואה למנגניילו.

יומיים בלבד אחרי הודעת הגירושים המשותפת, הגיש מנגניילו בקשה לגירושים משלו ורשם בתאריך הפרידה את ה- 2 ביולי, בנוסף לכך אותו המסמך מגלה למה השניים בחרו להפריד כוחות, ובסיבת הגירושים נכתב: "הבדלים בלתי ניתנים לגישור".

עוד צויין במסמך ששלח השחקן לבית המשפט שיש לזוג הסכם ממון מוכן וחתום, שיכנס לתוקף בסיום הליך הגירושים. לעומת המסמך של האקס שלה, במסמך שהגישה הכוכבת תאריך הפרידה הוא דווקא ה- 26 ביולי.

ורגארה ומנגניילו התגרשו אחרי שבע שנות נישואים, ובהודעה המשותפת על הפרידה כתבו: " "בתור שני אנשים שמאוד אוהבים ואכפתיים אחד כלפיי השנייה, זאת החלטה קשה. אנחנו מבקשים שתכבדו את הפרטיות שלנו בזמן בו אנחנו מנווטים את השלב החדש בחיינו".

וואלה! סלבס לא מאמינה בהסכמי ממון אבל כן מאמינה בלהתחתן עם זקנים עשירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully