וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא משחק משחקים": הבן של אלישיה קיז הגן על אימו

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 12:40

הבן של הזמרת אלישיה קיז מוכן כבר להיות המאבטח האישי שלה. אפילו שהוא בן שמונה בלבד, נראה שעדיף לא להתעסק איתו. וואלה! סלבס אמל'ה

לאחרונה התחזק בכל העולם הטרנד המחריד של זריקת חפצים על אמנים בזמן הופעות, והוא משפיע על על לא מעט הופעות. לא רק נועה קירל או אנה זק, שלא פעם התחמקו מבקבוקים וטלפונים שהושלכו לעברן, התמודדו עם האתגר המסוכן תוך כדי שהפחד ניכר על פניהן.

גם ביבי רקסה הגיעה למצב שהיא קרסה אחרי שמכשיר נייד פגע לה בפנים, ואפילו הארי סטיילס נפצע בעין אחרי שהושלח לעברו חפץ בזמן ההופעה. יש מי שבוחרים להתייחס לתופעה המטרידה בהומור מסוים, כמו הזמרת, אדל שהריצה בדיחות בנושא, אבל אי אפשר להתעלם מזה שמדובר פה בתופעה שחייבת להפסק.

התיעודים האחרונים מהופעות מפחידות ברחבי העולם לא פסחו גם על בנה של הזמרת אלישיה קיז, ג'נסיס, שמוכן היה להיות שומר הראש הפרטי שלה על הבמה בזמן הופעה למרות שהוא רק בן 8, כדי לוודא ששום אדם לא פוגע באמא שלו בזמן שהיא שרה.

מי שהיה חכם מספיק לתעד את הרגע היה בעלה של קיז, מפיק המוזיקה ההוליוודי, סוויס ביטס. האב הגאה העלה תמונה של הבן שלו בזמן שהזמרת מופיעה וכתב על התמונה: "שמענו שאנשים מתפרעים בהופעות לאחרונה", "הבן שלי רציני בחיים האמיתיים".

בתיאור הפוסט הוסיף: "הבן שלי אמר 'אני לא משחק משחקים על הבמה אמא', והוא באמת רציני. תודה לך ג'ן אנחנו אוהבים אותך ואת ההגנה שלך", כתב אביו, מבודר מהסיטואציה שהתרחשה על הבמה. "לא היה לו אכפת שזאת הופעה חיה על במה", חתם.

סוויס ביטס לא היה היחיד שנמס וצחק מהיוזמה של ג'נסיס לשמור על אימו, גם ברחבי הרשת אנשים נקרעו: "הקרוקס שלו במצב ספורט, ככה אפשר לראות שהוא לא משחק", כתבה גולשת אחת. גולשת נוספת כתבה: "יש לו את עמידת השוטר והכל, מן כזה 'תנסה אותי אם אתה רוצה'".

"הידיים לא יצאו מהכיסים, כנראה שהיה לו אקדח מים מוכן ומזומן למקרי חירום", התבדח גולש אחר. מי שעוד דאגה להגיב על הפוסט הייתה קיז בכבודה ובעצמה, שלא יכלה לעמוד במחווה ממיסת הלבבות הזאת: "הלב שלי!!" כתבה האם הגאה בתוספת של אימוג'ים עם לבבות בעיניים.

וואלה! סלבס יצאה עם קרוקס בשמש וקיבלה גם שיימינג על פשעי אופנה וגם שיזוף נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully