וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לו? ג'וני דפ נצפה עם מקל הליכה

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 10:43

אחרי שביטל כבר מספר הופעות מתוך סיבוב הופעות העולמי שהיה מתוכנן עם ההרכב שלו, השחקן והזמר ג'וני דפ נצפה עם מקל הליכה ולא ברור אם יוכל לחזור בקרוב לבמות. וואלה! סלבס אינדיאנה ג'ונס

נראה שהשחקן ההוליוודי, ג'וני דפ (60) כבר לא חזק כמו שהיה פעם. למרות שחזר לבמות עם ההרכב שלו Hollywood Vampires אחרי הניצחון במשפט מול אמבר הרד, נראה שהדברים לא עוברים חלק כמו שהוא היה רוצה. אחרי שכבר בפסטיבל "קאן" היה נראה במצב לא טוב ואף מדאיג, נראה שהדברים ממשיכים להחמיר

דפ, שלצד קריירה קולנועית ענפה היה חבר במספר להקות לאורך השנים, ביטל כבר מספר הופעות בסיבוב שתכננה הלהקה. הזמר נצפה מגיע לבוסטון עם המטוס הפרטי שלו רגע לפני הופעת ההרכב, שהייתה מתוכננת להתקיים בכלל בהוליווד, אך נדחתה.

השחקן נצפה אוחז במקל הליכה שעזר לו ללכת, או יותר נכון לדדות ממקום למקום. אחרי ששבר את הקרסול במאי האחרון. בעקבות הפציעה הייתה צריכה הלהקה לבטל שלוש הופעות: ניו- המפשיר, בוסטון וניו- יורק.

אחרי ביטול המופע הראשון דפ העלה הסבר למצב בחשבון האינסטגרם שלו: "חבריי היקרים, אני כל כך מצטערת אבל שברתי את הקרסול שלי". "זה קרה מתישהו בין ההופעה בקאן להופעה ב- Royal Albert Hall, וזה רק החמיר מאז".

הכוכב שיתף שהתייעץ עם רופאים ובחר להקשיב לעצתם: "מספר מומחים הפצירו בי להימנע מכל פעילות נכון לרגע זה ונכון לכרגע, לצערי אני לא יכול לטייל ולהופיע", השחקן התנצל והוסיף: "אני מצטער מאוד".

"אני מבטיח שנביא לכם מופע מדהים באירופה ובחוף המזרחי הקיץ ונפצה את כל מי ששילם על כרטיס", אך הקיץ הגיע והנה הכוכב עדיין נעזר במקל הליכה כדי להתנייד, מה ששם בסימן שאלה את עתיד סיבוב ההופעות המתוכנן והמובטח.

וואלה! סלבס ניסתה פעם לפתוח בקריירת שירה, אבל הכוסות היחידות שהתנפצו היו אלה שנזרקו עלייה.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'וני דפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully