וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיכוניסטית בלב: מארק צוקרברג הרים בהופעה של טיילור סוויפט

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 8:08

גם מייסד פייסבוק מארק צוקרברג גילה שלא משנה מה עשית בחיים או מי אתה - אם הבת שלך אוהבת את טיילור סוויפט, גם אתה צריך. וואלה סלבס אקסית

לא רק שהזמרת טיילור סוויפט הצליחה לגרום רק לרעידת אדמה אמיתית, אלא גם לגברים רציניים להתרגש ולהתנהג כמו טינאייג'ריות. וככה, עם פנים מנצנצות בהשראת השיר Bejeweled וצמידי חרוזים מיוחדים עליהם הופיעו שמות של שירים ואלבומים של הזמרת, הגיע מייסד "פייסבוק" מארק צוקרברג להופעתה יחד עם אישתו ד"ר פריסילה צ'אן ובנותיהם .

נראה שמשפחת צוקרברג - צ'אן נהנתה במהלך סוף השבוע האחרון בהופעתה של סוויפט. בפוסט שהעלה מייסד פייסבוק כתב: "החיים כאבא לבנות". אדוני, תהנה מהזמן היקר בו הן לא טורקות לך את הדלת בפרצוף.

בתמונות אפשר לראות את המיליארדר, אישתו ושתיים מתוך שלוש הבנות שלהם: מקסימה (מקס) בת ה- 7, ואוגוסט בת ה-5. אחותן הקטנה, אורליה נשארה בבית. מצד שני, היא בת ארבעה חודשים אז אפשר להבין את הבחירה.

בסטורי שהעלה בדרכו להופעה, הדגים צוקרברג מהו מולטי טאסקינג וכתב: "עונה ל- 13 אימיילים בדרך למופע". הסטורי חירפן את מעריציה של הזמרת, שדיווחו בכל רחבי הרשתות החברתיות שהפרסונה החשובה בדרכו לצפות במופע של הכוכבת.

לא היה נראה שהמעריצים של הכוכבת שמחו לקבל אותו: "וואו, מארק צוקרברג הולך להופעה של טיילור סוויפט? כנראה גם רובוטים צריכים בידור", כתב גולש אחד. גולש ציני אחר הוסיף: "איזה יופי, מארק צוקרבג מצא דבר נוסף שהוא אוהב חוץ מפלישה לפרטיות של אנשים"

וואלה! סלבס לא מתה על טיילור סוויפט. היא מזכירה לה קוטג', ויש פה אלרגיה קשה ללקטוז.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צוקרברג הוא לא האב היחיד שהגיע לשיר לצלילי "I Knew You Were Trouble". מי שכבר לפני הספיק להגיע לסיבוב ההופעות: "Eras" הוא לא אחר מכדורגלן העבר, דיוויד בקהאם, שלקח את בתו הארפר להופעה של סוויפט. גם הוא כמו צוקרברג ידע להתקשט מראש, והגיע עם צעיף נוצות ורוד, כשבתו עם צעיף זהה וכובע קאובוי ורוד כדי לכבד את המעמד.

וואלה! סלבס פעם גרמה לרעידת אדמה כשנפלה מהספה בדרכה למיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully