וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס: "כשבחרתי להיות אם חד הורית נהיה לי קל"

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 14:14

השחקנית שבחרה להביא לבדה ילדה לעולם, העלתה פוסט חשוף ומרגש בו כתבה על הבחירה באימהות יחידנית לצד האתגרים שחוותה בדרך. וואלה! סלבס סופר-וומן

השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס הפכה לפני פחות משנה לאמא, אחרי שבחרה להביא לבד ילדה לעולם. אטיאס, שלצד האימהות מתחזקת קריירה בינלאומית, משתפת בפתיחות על הבחירה שלה, וכעת מדברת גם על הקשיים שהיו לה לאורך הדרך.

בפוסט שהעלתה במהלך סוף השבוע בחשבון האינסטגרם שלה כתבה אטיאס: "לפני שבוע ישבתי עם חברים וכולם הרעיפו עליי מחמאות כמה שאני אמיצה וכמה זה קשה להיות אם חד הורית. אני חושבת ששמעתי את המילה קשה מעל עשרים פעם. ניסיתי להסביר שהמצב אחרת אבל הפסקתי כי הבנתי שהם מעדיפים להאמין שזה פשוט קשה".

השחקנית המשיכה ושיתפה שהקושי שחשה הוא לאו דווקא בגידול לבד של הילדה, אלא היה בכלל לפני שזו הגיעה לעולם: "היה לי קשה במשך שלוש שנים שלא ידעתי מה באמת רציתי. היה לי קשה שלא ידעתי מה טוב לי. היה לי קשה שלא ידעתי איזה בן זוג נכון לי. אבל כשבחרתי הכל הפך קל. כשבחרתי להיות אם חד הורית נהיה לי קל.

כשבחרתי הלב השלים עם המציאות. הבחירה איך להגיב היא בידינו. הלב שלי בחר והמוח הצטרף ובטח שיש שיעורים בדרך אבל להגיד קשה לא עזר לי אלא חסם ממני הודיה".

אטיאס, שצירפה סרטון מתוק במיוחד של הבת, סיכמה את הפוסט במילים מרגשות לה פחות: "היום אנחנו חוגגות נס של עשרה חודשים יחד ומשתפת את כולכם בחלק מאוד מאוד פרטי של הנשמה שלי בתקווה שכולנו נתרכז בהודיה. ואהבת. ושמחת. כל יום הוא חג".

וואלה! סלבס מגדלת ברווזן מחמד לבדה ומתמודדת עם האתגר. לא בגבורה, סתם מתמודדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully