וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה?! זה הסכום המטורף שדרייק שילם על הטבעת של טופאק

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 14:08

לא ברור אם נגמר לדרייק על מה לבזבז את הכסף שלו או אם הוא פשוט מעריץ שרוף עם מקדש ופוסטרים בחדר, מה שכן ברור זה המחיר המוגזם בו רכש את הטבעת של טופאק. וואלה! סלבס בטבעת זאת

בסופו של יום לכל אחד מאיתנו יש את המפורסם הזה שהערצנו מגיל צעיר ונהיה מוכנים לעשות כל שצריך כדי להרגיש קרובים אליו. יש כאלה שמתגנבים למאחורי הקלעים של הפסטיגל בשביל תמונה עם תובל שפיר, ויש את הראפר דרייק, שקונה את טבעת הכתר של אגדת עולם ההיפ הופ, טופאק שאקור המנוח, ביותר ממליון דולר.

בתחילת השבוע שעבר חברת אוצרות פרטי האומנות והתכשיטים, "Sotheby's" הודיעה שהיא מציעה למכירה את טבעת הכתר המקורית של אגדת ההיפ הופ במחיר של מיליון ו-16 אלף דולר, מה שהופך את הטבעת לפריט ההיפ הופ היקר ביותר שנמכר במכירה פומבית.

בסטורי שהעלה דרייק במהלך סוף השבוע (שישי) גילינו שהוא הקונה המאושר של הטבעת המחרידה. נראה שהראפר ידע שהרכישה של התכשיט תיצור גלים, מזל שהוא ניצל את ההזדמנות כדי לקדם את שיתוף הפעולה, השיר "Meltdown", מתוך האלבום החדש ששמו "Utopia" של הראפר, טראוויס סקוט.

למרות הסכום המופקע בו נמכרה, מסתבר שהשווי האמיתי של התכשיט מוערך "רק" בין 200 אלף דולר ל-300 אלף דולר. בכל מקרה, ארבעה עשר הקראט האלה בטח יהיו בחברה טובה יחד עם שאר התכשיטים האחרים באוסף של הראפר.

טופאק ידוע כאמן האהוב על דרייק עוד מגיל צעיר. בסוף השנה שעברה, כשכולם פרסמו את סיכומי ההאזנות שלהם, הראפר התגאה בסטורי שלו על כך שהוא נמצא בחברה טובה שהיא הטופ 7% של המאזינים של שאקור, שהיה נמצא גם אצלו בראש רשימת האמנים האהובים.

וואלה! סלבס רצתה לקנות תלתל של הארי סטיילס באיביי אבל בסוף הוציאה את הכסף על פיצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully