וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן נגד שר הרווחה: "דעות חשוכות, זוגות להט"ב הם הורים נהדרים"

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 16:48

שר הרווחה יעקב מרגי מש"ס מתנגד לאימוץ ילדים על ידי זוגות להט"ב. הכוכבת המעושרת לא נשארה חייבת, והגיבה לדבריו. וואלה! סלבס בחילה

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) בכנסת, 5 באוגוסט 2019. יונתן זינדל, פלאש 90
תנוחי. יעקב מרגי/פלאש 90, יונתן זינדל

השנה היא אמנם 2023, אבל יש מי שעוד לא קיבלו את הממו וצריכים תזכורת בוערת. שר הרווחה יעקב מרגי ממפגת ש"ס מתנגד לאימוץ ילדים על ידי זוגות להט"בים, וזאת "מטעמים של טובת הילד". מרגי אמר את הדברים בתשובה לעתירה לבג"ץ בעניין אפליית זוגות להט"ב באימוץ ילדים.

מי שקראה את הדיווחים על כבוד השר ולא נותרה אדישה היא ניקול ראידמן, גברת שרוב חבריה משתייכים לקהילה הגאה ורואה על בסיס יומי שהם, ממש כמו יתר בני האדם, יכולים להיות הורים נהדרים. ראידמן העלתה סטורי בו כתבה "תתבייש לך יעקב מרגי" ותייגה את יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, הומוסקסואל מוצהר שמגדל ילדים יחד עם בו הזוג שלו.

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

בשיחה שוואלה! סלבס קיימה עם ראידמן, היא לא הסתירה את הסלידה שלה ממילותיו של מרגי: "לכל אדם יש זכות להיות הורה . התנגדותו של השר לאימוץ ילדים על ידי זוגות להט"ב מנוגדת לעקרונות אנושיים. זוגות להט"ב הם הורים נהדרים והשיקול לאפשר אימוץ לא יכול להתבסס על דת, מין וגזע . הורים שהם אלכוהוליסטים ונרקומנים שמתעללים בילדיהם צריכים לעניין את כבוד השר ולהם צריך לשלול את הזכות להיות הורים. דעות כאלה חשוכות מרגיזות אותי כאימא" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully