וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר על הרומן הלסבי: "אנחנו אוהבות להתנשק"

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 13:53

האחות הצעירה לבית קרדשיאן-ג'נר נתקפה בפרץ פתיחות לא אופייני והתייחסה לשמועות על הרומן הלסבי ועל הגדלת החזה שעברה. וואלה! סלבס קרנבל

קיילי ג'נר וסטסי קרניקולה, 14 בפברואר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אנחנו פשוט אוהבות לנשק אחת את השנייה"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קיילי ג'נר, האחות הצעירה בשבט הריאליטי המפורסם, החליטה שהיא שוברת שתיקה ודיברה לראשונה על השמועות על הרומן הלסבי הסודי שלה עם הבסטי סטסי קרניקולה.

בפרק האחרון של סדרת הדוקו המשפחתית, סיפרה ג'נר שהן לא יוצאות אלא "פשוט אוהבות לנשק אחת את השנייה". קרניקולה הסכימה: "למה אנשים חושבים שזה מוזר? כאילו אנחנו אובססיביות אחת לשנייה". עוד הוסיפו שהכל היה "הרבה יותר קל אם היינו נמשכות מינית אחת לשנייה". קיילי אמרה בווידוי: "גדלנו ועברנו כל כך הרבה דברים יחד - היא כמו אחות בשבילי".

אך פרץ הפתיחות של ג'נר לא עצר רק בהפרחת הרומן. כידוע, הכוכבת הצעירה שעברה שינוי חיצוני מאסיבי מזוהה עם ההכחשה הנצחית על השיפוצים הפלסטיים שעשתה. הפעם, ג'נר ממשיכה עם אותו קו של גילוי לב והודתה לראשונה כי עברה ניתוח להגדלת חזה בגיל 19.

זאת, כמה חודשים לפני שקיבלה את פניה של סטורמי בתם המשותפת שלה ושל האקס טרוויס סקוט. "לא חשבתי שתהיה לי ילדה, הייתי רק בת 20. כאילו השדיים עדיין החלימו מהניתוח", סיפרה. עוד המשיכה ואמרה: "היו לי שדיים מדהימים וטבעיים. הייתי אומרת לכל מי שחושבת על זה - לחכות אחרי הלידה".

וואלה! סלבס מנסה לחסוך לניתוח פלסטי שיכלול השתלת פנים והחלפת גוף כוללת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully