וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבע לך לא בוגד: אחרי הפרידה המפתיעה, האקס של רוסליה מצטדק

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 13:13

ראו אלחנדרו, הזמר הפורטוריקני והאקס הטרי של הכוכבת הכי רותחת בתקופה האחרונה פתח הכל מול המעריצים וניסה לנקות את שמו הטוב מהשמועות על הבגידה שהביאה לפיצוץ. וואלה! סלבס ממקבלת

ראו אלחנדרו, הזמר הפורטוריקני והאקס המאוד טרי של הכוכבת הכי רותחת בתקופה האחרונה, הלוא היא רוסליה, פתח הכל מול המעריצים וניסה לנקות את שמו הטוב מהשמועות על הבגידה שהביאה לפרידה הטרייה והפיצוץ של האירוסין בין השניים.

רוסליה ואלחנדרו סיימו השבוע את מערכת היחסים שלהם לאחר שלוש שנים ביחד. לפי הדיווח באתר People, שהיה לדווח לראשונה על הפרידה, הפאוור קאפל החליטו להפסיק את האירוסים ולהפרד. אלחנדרו פנה אמש (ד') לעוקביו בחשבון האינסטגרם שלו כדי להבהיר שבפרידה לא היה מעורב צד שלישי ודרש ש-"לא הייתה שום רמאות", או במילים אחרות "נשבע לך לא בוגד". הזמר הוסיף שהוא מעולם לא חשב שיצטרך להצדיק עצמו בפומבי, אבל מתברר שתמיד יש פעם ראשונה.

השניים נפגשו לראשונה בשנת 2019 ולאחר חודשים של הודעות זה לזו ברשתות החברתיות, הם נפגשו בטרקלין מלון בלאס וגאס בזמן טקס פרסי הגראמי הלטיני ולאחר מכן החלו לצאת. בחודש מרץ האחרון הזוג התארס אחרי שלוש שנים ביחד, אירוסים שכאמור, הסתיימו כעת.

וואלה! סלבס ממקבלת גם היא אבל תמיד תבחר ברומן הסוחף שלה - פחמימות ריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully