וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שזוכה מהאישומים בתקיפה מינית: קווין ספייסי חגג במועדון

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 13:00

זוכה האוסקר בן ה-64, שזוכה מהאישומים החמורים שיוחסו לו, חגג את הזכייה במשפט במועדון לילה עם חברים והמון וויסקי. וואלה! סלבס מקיאה ולא מהאנג אובר

השחקן זוכה האוסקר קווין ספייסי שזוכה אמש (רביעי) מכל האישומים בתקיפה מינית במשפטו בבריטניה, הפריז וחגג כאילו אין מחר. זאת לאחר שהכחיש את המיוחס לו בתשעה אישומים, ובהם תקיפה מינית, שביצע לכאורה בין 2001 ל-2013 בארבעה גברים.

לפי הדיווח באתר PageSix, ספייסי גם חגג את יום הולדתו ה-64 אתמול ופיזז עד השעות הקטנות של הלילה במועדון הגראוצ'ו שבלונדון עם חברים והמון וויסקי. אחד מהנוכחים שבילו במקום סיפר למגזין: "ספייסי ישב ליד הכניסה כדי שכולם יראו אותו, הוא נראה גאה". לפי דיווחים נוספים ספייסי בילה עם עוד שבעה חברים נוספים במקום: "הוא בילה את הערב עם המון וויסקי. כולם נראו במצב רוח טוב".

במהלך המשפט המתוקשר שנערך בלונדון, תואר ספייסי בין השאר כ"טורף מיני מרושע", "חלקלק" ו"נורא, בזוי, מגעיל". בין העדויות שהושמעו בפני חבר המושבעים טענות שספייסי תקף באגרסיביות שלושה גברים, ומתלונן רביעי האשים את השחקן כי סימם אותו ותקף אותו בעת שישן בדירתו.

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות והנפגעים. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully