וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בצרורות: אמא של ביונסה הגישה בקשה לגירושים

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 10:59

חודש קשה עובר על אמא של ביונסה, טינה נואלס, שהגישה בקשה לגירושים מבעלה השני, השחקן ריצארד לוסון, פחות מחודש אחרי שנשדדה. וואלה! סלבס צרות בצרורות

אשת העסקים ואמה של ביונסה, טינה נואלס, עוברת תקופה לא פשוטה בימים אלה. אחרי שבתחילת החודש ביתה נפרץ ונגנבו ממנה מעל למיליון דולר, כעת גם היא היא הגישה בקשה לגירושים מבעלה השני, השחקן ריצ'ארד לוסון אתמול (ד'), אחרי שמונה שנות נישואים ו- 10 שנות זוגיות.

במסמכים שנשלחו לבית המשפט ונחשפו על ידי מגזין Page Six, תאריך הפרידה שלהם הוא יום שלישי האחרון, והסיבה היא: "פערים שלא ניתנים לגישור". נואלס לא דורשת או מוכנה לתת תמיכה כלכלית לגרושה לעתיד, ונראה שהגירושים האלה יהיו יחסים קלים בהתחשב בזה שאין לשניים ילדים משותפים.

השמועות על משבר בזוגיות החלו לצוץ כבר בתחילת החודש, כשמעריצים שמו לב שאשת העסקים לא הצטרפה ללוסון בסיבוב יחסי הציבור שעשה לסרט "Black Terror" בו הוא משחק. בנוסף, העוקבים חדי העין שמו לב גם שנואלס הורידה את שם משפחתו של השחקן מתיאור הפרופיל בחשבון האינסטרם שלה, וגם שהשניים לא העלו תמונות אחד של השנייה עוד מחודש מרץ. נראה שהכתובת הייתה על הקיר.

לשניים היה סיפור אהבה ארוך שנים. לוסון ונואלס הכירו במשך עשורים אך התחילו לצאת רק בשנת 2013. היה נראה שזה הסוף הטוב מהאגדות, fשהתחתנו רק שנתיים לאחר מכן, בשנת 2015 בחתונה פסטורלית על יאכטה בחוף ניו- פורט.

נראה שהאמרה "צרות באות בצרורות" נכונה גם במקרה הזה. כאמור, רק החודש אמה של ביונסה נשדדה כשמביתה נגנבו תכשיטים, מעל למיליון דולר במזומן שהיו בתוך כספת שנלקחה בשלמותה מהבית. ולמרות שהיא גרה בקהילה סגורה וביתה מרושת במצלמות, למשטרה אין קצה חוט.

וואלה! סלבס פעם זייפה שוד כדי להסתיר נכסים מבעלה הרביעי בגירושים.

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully