וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלם עם הבחירה שלי": בן מסכם את השהות בבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 14:42

הדייר שפרש מבית האח הגדול אחרי 56 ימים סיכם את החוויה בחשבון האינסטגרם שלו והסביר למה בחר לצאת מהבית. וואלה! סלבס יאללה ביי

סטורי הסיכום של בן ויארניק. אינסטגרם, צילום מסך
ביוש/צילום מסך, אינסטגרם

עם התחלופה המהירה של הדיירים, העונה הנוכחית של האח הגדול מזכירה יותר דירות שותפים במרכז מאשר תוכנית ריאלטי. אחרי שכבר שלושה דיירים אספו את השבט הרועש, הודיעו שהם לא מסוגלים לעבור שם עוד רגע אחד, ובחרו לוותר על המיליון על הדרך.

בן ויארניק, הדייר השלישי שבחר לצאת, העלה אתמול (ג') לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו סיכום קצר על התחושות אחרי היציאה מהבית: "אני כרגע בטירוף ובלאגן ובאמת מנסה לראות את כל ההודעות שלכם ואת האהבה שאתם מרעיפים עליי! תודה על התמיכה שלכם, על האהבה שלכם, על ההצבעות והזמן שהקדשתם למעני".

בן לא שכח כמובן לענות על השאלה הכי בוערת, ולהסביר למה הוא בחר לעזוב את בית האח הגדול: "יצאתי ממקום טוב, לא בכעס. שלם עם הבחירה שלי, המרחק והגעגוע היו כבר בלתי נסבלים והבנתי שזה הזמן שלי לקום וללכת".

הדייר הפורש גם סיכם את חווית המגורים בבית המצולם ביותר במדינה: "עברתי חוויה מטורפת, לקחתי איתי הרבה מאוד דברים, אני מודה על הזכות שניתנה לי. לא הייתי לאן שהגעתי בלעדייכם. סליחה אם אכזבתי את חלקכם", התנצל בפני הצופים המושבעים,וחתם: "אוהב אתכם כל כך מבלי להכיר אתכם. תודהההה".

גם וואלה סלבס פרשה מהמגורים עם השותף שלה אחרי שסירב לנקות את הכיריים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully