וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם רודברג: "רוצה שהבנות שלי יגורו במדינה שוויונית וטובה"

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 11:54

השחקנית והדוגמנית ההורסת הגיעה לאירוע נוצץ. בזמן שהגוף התמנגל, הראש היה עסוק במחשבות על המצב במדינה: "אני חוששת, לא רוצה שדברים ישתנו". וואלה! סלבס דמוקרטית

אגם רודברג/יח"צ אור גפן

הימים האחרונים לא פשוטים עבור רוב אזרחי המדינה, וסלבס אינם יוצאים דופן. בזמן שרבים בוחרים לשמור את דעתם לעצמם, אגם רודברג היא אחת הכוכבות הווקליות ביותר בנוגע להפיכה המשטרית. היא פוקדת באופן קבוע את ההפגנות, מתבטאת בחופשיות ברשתות החברתיות ולא מסתירה את החשש שלה מהעתיד לבוא.

אתמול (ב'), זמן קצר לפני שמליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את החוק לביטול עילת הסבירות, הגיעה רודברג לאירוע של רשת Be by Shufersal שהשיקו את מותג הטיפוח האמריקאי החדש Origins.

"מי שעוקב אחרי רואה שאני פעילה ומשמיעה את דעתי ואת מחשבותיי. אני חוששת מהמצב. אני לא פוליטיקאית, אני לא מתיימרת. ממש לא בא לי להיות בכל שבת בהפגנות. אבל אנחנו במקום בחיים שאין לנו ברירה", סיפרה בראיון לוואלה! סלבס.

אגם רודברג. אור גפן,
גם יפה וגם מוחה/אור גפן

"אני אימא לשתי בנות שרוצה שהן יגורו במדינה שוויונית וטובה. בתור מי שחיה בניו יורק שנתיים - אין על מדינת ישראל. אני לא אומרת את זה כקלישאה. המדינה שלנו היא הכי טובה בעולם במזג האוויר, באדמה שלה, במשפחה שלי והחברים שלי. אני לא רוצה שדברים ישתנו".

וואלה! סלבס יצאה להפגנה בקפלן על תקן הבואש. אל תשאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully