וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורין אטיאס נגד האלימות המשטרתית: "בהמות שחייבים לשלם"

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 11:51

המנחה והסטייליסטית, שהפכה בחודשים האחרונים לאקטיביסטית פעילה, השתתפה אתמול בהפגנות הסוערות ויצאה כנגד שוטרים שהשתמשו באלימות: "בהמות שחייבים לשלם על קיומם המהם". וואלה! סלבס סוערת

דורין אטיאס נגד משטרת ישראל. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי הקשה של אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם
דורין אטיאס נגד משטרת ישראל. אינסטגרם, צילום מסך
אטיאס נגד האלימות המשטרתית/צילום מסך, אינסטגרם

חוק ביטול עילת הסבירות שעבר אתמול (ב') בכנסת הוציא המונים לרחובות, מה שהוביל להפגנות סוערות שהדרדרו בחלק מהמקומות לאלימות קשה בין מפגינים לבין שוטרים. דורין אטיאס, שבחודשים האחרונים לוקחת חלק פעיל בהפגנות ומביעה את דעתה כנגד המהפכה המשפטית, תקפה בעמוד האינסטגרם שלה את משטרת ישראל ואת השוטרים שנהגו באלימות.

בסדרת סטוריז שהעלתה היום (ג') לחשבון האינסטגרם שלה אטיאס שיתפה תמונות וסרטונים של שוטרים שתקפו באלימות מפגינים, ולא חסכה במילים הקשות כנגדם: "בהמות שחייבים!!! לשלם על קיומם המזהם, על רוע ליבם, הזין הקטן, אייקיו נמוך, חונכו בגיהנום", כתבה בסטורי שהעלתה, ובסטורי נוסף, בו שיתפה את תמונת המפגין הצעיר שהותקף באגרופים על ידי שוטרים לטענתו, כתבה: "דין וחשבון יעשה איתכם אני מבטיחה לכם!!!".

בשבוע שעבר פנתה אטיאס לראש הממשלה נתניהו וכתבה: "המדינה שלך בוערת, מלחמת אזרחים אינה חיזיון - זה קורה ממש עכשיו. צא לרחובות, תיפול לך הלסת. הרחובות מדממים, נשים מפחדות על החיים שלהן, ילדים על ההורים שלהם, מלח הארץ מואשם בסרבנות. אנשים שבזכותם אנחנו כאן. אתה חייב לעצור את זה עכשיו, אתה תתעורר לבית קברות. בבקשה ממך, שחרר שניה את אובססית הרפורמה. פשוט תהיה לרגע רק בן אדם, תדאג לנו ומיד!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully