וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מרחמת: מדיסון ביר נכנסת בגולש אחרי שעשה לה שיימינג

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 10:47

הדוגמנית והזמרת מדיסון ביר לא מרחמת על טוקבקיסט שאמר לה "לעשות קצת ספורט" ויוצאת עליו בלי לחשוב פעמיים. וואלה! סלבס הליכון בשיפוע

למרות המראה התמים שהיא מציגה, אם יש משהו שלא מפחיד את הדוגמנית והזמרת, מדיסון ביר, זה טרולים בתגובות שלה שמנסים לגרום לה להרגיש רע, ללא הצלחה. עם פה גדול שלא יבייש ישראלי מצוי בפקקים והמון אומץ, היא דואגת להעמיד אותם במקומם.

בתגובה לפוסט שהעלתה אתמול (ב'), נכתב לזמרת: "היי מדיסון, שמתי לב שהרגליים שלך מתחילות להשמין" אמר איש שיכול לזכות בפרס לחוסר מודעות עצמית, אבל זה לא הספיק לא והוא המשיך: "בבקשה תעשי קצת ספורט כי גברים אוהבים רק בנות רזות", תודה על המידע החשוב.

הטרול חתם עם: "הפנים שלך כבר מושלמות, אבל בבקשה, אנחנו אוהבים בנות עם מותניים צרות". מדיסון שכבר בספר שהוציאה מוקדם יותר השנה, כתבה שלדעתה יש "גבולות של חוצים ביחס לבני אדם", לא הנידה עפעף והחזירה לו, כנראה הרבה יותר אגרסיבי ממה שהוא אי פעם יכל לצפות. בנינו מגיע לו.

"לא הייתי נוגעת בך גם עם מקל של שלושה מטרים, גם אם תשלם לי מיליון דולר", כתבה הדוגמנית תחת התגובה שהגולש הספיק כבר למחוק. מזל שיש צילומי מסך והאינטרנט זוכר הכל. מחיקת התגובה לא מנעה מהמעריצים של מדיסון לצאת להגנתה אל מול השיימינג שניסו לעשות לה.

גולשת אחת כתבה: "אני לא מאמינה שאנשים באמת מרגישים כאילו יש להם את הזכות להגיב על מראה של מישהו אחר". עוד מעריצה ששלחה למדיסון חיזוקים הגיבה: "מדיסון את מהממת לא משנה מה. הטרולים האלה חייבים להירגע בדחיפות".

וואלה! סלבס גם עוברת שיימינג כל פעם שהיא עולה על המשקל.

  • עוד באותו נושא:
  • הוליווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully