וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרייק חושף: זו הסיבה שאני עדיין לא נשוי

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 9:17

הראפר המצליח דרייק, התראיין לפודקאסט ושיתף על איך זה שהוא עדיין רווק, מה דעתו על מוסד הנישואין, הפחדים שלו וגם- מה הוא באמת מחפש בבת הזוג שלו? וואלה! סלבס הוטליין בלינג

הראפר דרייק הוא אחד מהשמות הגדולים ביותר בסצנת ההיפ הופ והראפ. אבל דבר נוסף שהוא ידוע בו, זה היותו גבר שאוהב נשים. הוא הספיק לבלות בחברתן של נשים רבות בביצה ההוליוודית ובעולם, אבל משום מה הוא לא נמצא בזוגיות רצינית כבר שנים.

בראיון חשוף על מיטתו יחד עם מנחת הפודקאסט "The Good Podcast" שיתף דרייק את התחושות שלו על מוסד הנישואים: "אני לא יודע, זה מרגיש כמו משהו ששייך לזמנים עתיקים או משהו". וכשנשאל על האם הוא אי פעם רואה את עצמו מתחתן ענה: "אני חושב שבסופו של דבר כן אתחתן יום אחד. אני לא יודע אם אני יכול להציע משהו שיחפשו בבן זוג", אמר בגילוי לב.

הוא המשיך ואמר שגם אם מדובר בדברים קטנים ובסיסיים, זה לא תמיד משהו שהוא מסוגל לתת מעצמו: "אפילו אם זה רק עקביות". ועם הצלחה כזאת אסטרונומית אפשר להבין איזה הקרבות הוא עשה כדי להגיע לאן שהוא היום: "העבודה היא העדיפות הראשונה שלי", והוסיף: "אני לא רוצה להתחתן כי אני לא רוצה לאכזב".

שמו של דרייק נקשר בעבר בשם של לא מעט נשים בהוליוויד, ג'וליה פוקס, טיירה בנקס, SZA, ריהאנה, ועוד ועוד. למרות זאת, הוא סיפר במהלך הראיון שהוא לא מעוניין להתמסד עם אחת הכוכבות: "כנראה לא אתחתן עם מישהי מפורסמת. אנשים מפורסמים הם לא כאלה מעניינים". אז מה הוא כן מחפש באישה שלו? "מישהי שהיא אינדבידואלית", מישהי עצמאית. הוא הסביר: "מישהי שהיא לא פשוט העתק של אנשים שראיתי כבר המון פעמים במהלך הקיום שלי".

"מישהי עם חוש הומור", הוא המשיך. "כאילו קוספליי", גם המראיינת לא ממש הבינה, וששאלה אותו למה הוא היה רוצה שתתחפש עם טון מרומז, הראפר ניסה להבהיר את עצמו: "לא, אני לא צריך שהן יתחפשו. פשוט כנראה אעדיף יותר אם הן יהיו בעניין של קוספליי". בסדר גמור.

וואלה! סלבס גם לא הייתה רוצה להתחתן עם מישהו מפורסם, עדיף שיהיה רק עשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • דרייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully