וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכף מיליארדרית: החגיגה הכפולה של סלינה גומז

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 11:13

הכוכבת הצעירה חגגה את יום הולדתה ה-31 במסיבה מעוררת קנאה. טוב, לא מעוררת קנאה כמו חשבון הבנק שלה, שנושק למיליארד דולרים. וואלה! סלבס בשמלה אדומה

למרות שאנחנו מכירים אותה עוד מאז שהייתה ילדה, נראה שהכוכבת סלינה גומז רק משתבחת עם השנים. אתמול (שבת) חגגה סלינה את יום הולדתה ה- 31, עם שמלה אדומה שסובבה ראשים והמון אנשים שהיא אוהבת.

בפוסט ומספר מכובד של סטוריז, שיתפה גומז תמונות מחגיגת יום ההולדת שלה. השחקנית תועדה דופקת פוזות למצלמה, מחובקת עם פריס הילטון והמפיק המוזיקלי בני בלאנקו, ונושפת על נרות.

סלינה גומז חוגגת 31. אינסטגרם, צילום מסך
מוקפת/צילום מסך, אינסטגרם
פריס הילטון, סלינה גומז, ובני בלנקו. אינסטגרם, צילום מסך
mazal tov/צילום מסך, אינסטגרם

נראה שהסכסוך הארוך השנים של היילי ביבר וגומז לא פסח גם על פוסט יום ההולדת שלה: "ג'סטין היה חכם שהוא נפרד ממך ובחר להתחתן עם היילי, היא יפה יותר". כיף איתכם במסיבות!

פוסט נוסף שהעלתה סלינה, עם עוגה יפה לא פחות, הוקדש לחגיגת מותג האיפור שלה Rare beauty, וכתבה: אני מודה על הרבה דברים בחיי. בזכותכם הצלחנו להעלות מודעות ולהגביר את הנגישות של סיוע נפשי לאנשים צעירים. זו התשוקה שלי בחיים".

לא סתם סלינה הקדישה פוסט שלם ונפרד למותג האיפור שלה, שהפך לאימפריה וקירב אותה לטייטל הנחשק מיליארדרית. אתר TMZ דיווח שהמותג שווה לא פחות מ-800 מיליון דולרים, אז יש לאן לשאוף.

וואלה! סלבס מתכננת לחגוג יום הולדת בחברת שמשון, תרנגול הפרא של השכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully