וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנג'לינה ג'ולי רכשה כדורי מתדון כשהייתה תלמידת תיכון"

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 9:28

סוחר הסמים של ג'ולי מהתקופה בה למדה בתיכון בוורלי הילס התראיין לפודקאסט, וסיפר על ההעדפות הנרקוטיות שלה. וואלה! סלבס נערה בהפרעה

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
"לא מתתי צעירה, אז יש לי מזל גדול". אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

השחקנית ההורסת אנג'לינה ג'ולי מעולם לא הסתירה את עברה האפל ודיברה בפתיחות על שימוש בסמים, בעיות נפשיות ונעורים לא אידאליים, בלשון המעטה. הראפר מיקי אבלון, שהכיר את ג'ולי בתור תלמידת תיכון, סיפר על הסמים שהייתה קונה ממנו. רגע, מה?

בראיון לפודקאסט FACTZ, אבלון טען שבילדותו היה סוחר הסמים הנודע של תיכון של בוורלי הילס ובין היתר מכר סמים לג'ולי. הראפר סיפר שהשחקנית רכשה את כדורי המתדון של אביו באופן קבוע, במטרה להצליח בקריירת המשחק שלה. "אבא שלי קיבל מתדון נוזלי, היו לו כמה כדורים נוספים וחמישה דולרים נחשבו להרבה כסף באותה התקופה".

אנג'לינה ג'ולי הארפר'ס בזאר. SØLVE SUNDSBØ להארפר'ס בזאר, אתר רשמי
הודתה שנטלה "כל סם אפשרי" במהלך שנות העשרים לחייה/אתר רשמי, SØLVE SUNDSBØ להארפר'ס בזאר

בראיונות קודמים שהעניקה, ג'ולי לא הסתירה את עברה והגדירה אותו כ"שחור ומסוכן". הכוכבת סיפרה ל-60 Minutes: "עברתי זמנים כבדים ואפלים יותר, ושרדתי אותם. לא מתתי צעירה, אז יש לי מזל גדול". עוד הודתה שנטלה "כל סם אפשרי" במהלך שנות העשרים לחייה, מאקסטזי ועד הרואין.

עוד סיפרה כי השימוש היה מונע מהרצון "למצוא את עצמה" ולאו מתוך אקט של מרד נעורים. "לעיתים קרובות שנות העשרים שלי מתפרשות לא נכון. למעשה זה לא היה צורך להיות מרדנית - ניסיתי למצוא את הקול שלי".

וואלה! סלבס מכורה גם היא לסם הקשה ביותר שיש היום בשוק: לחם שום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully