וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפשטתי עם מדונה": תיעוד העבר המפתיע של הזמרת

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 11:08

מדונה היא אחת מכוכבות הפופ המוכשרות, הבועטות והחזקות של ימינו. אבל מה אתם יודעים, פעם היא הייתה נערה בת 19 שלא חששה להראות את התחתונים שלה. וואלה! סלבס הוללת

כולם מכירים את מדונה בתור מלכת הפופ הבלתי מעורערת, אבל בעבר הרחוק היא הייתה נערה עם חלומות גדולים ומעט מאוד בושה.

מזל שיש את פיטר קנטס (72) הכיר את מדונה בשנות ה-70 ועדיין זוכר את הזמרת משיעורי הבלט המשותפים שהיו לוקחים כשהיו צעירים בימי הקולג' שלהם, אי שם בסביבות שנת 1978. הוא אפילו סיפר למגזין ה- New York Post שהשניים התקלחו יחד ושיתף בתמונות חושפניות של מדונה הצעירה שמשוויצה בתחתוניה. שערורייתי!

כשנשאל על אישיותה של מדונה, קנטס מספר: "היא הייתה אובססיבית לעבודה והיו לה המון אנרגיות". נראה שלא הרבה השתנה מאז, במיוחד לא אחרי שאושפזה כי לא טיפלה בעצמה ודחפה את הגוף שלה לקצה כדי להיות הכי טובה שהיא יכולה, אבל במחיר כבד.

בנוסף לזכרונות מהשיעורים, הלימודים, והעבודה, פיטר מספר שהם ניהלו רומן: "לא היינו מאוהבים. כן התקלחנו ביחד וכן התנשקנו. לא הייתי לוקח את זה רחוק יותר למערכת יחסים רצינית", הודה.

"חשבתי שהאגו שלה תמיד יבוא לפני הכל, ולא משנה מה אעשה, אהיה במקום השני. זה לא מה שרציתי". שיתף פיטר ואמר שלמרות שמעולם לא לקחו את הדברים לשלב הבא, הם עדיין היו בסיבוב הופעות משותף ויצאו לברים ומועדונים של סטודנטים בזמן שלמדו יחד.

מדונה יוצאת בימים אלה עם בחור בשם ג'וש פופר, מאמן כושר בן 29. השניים הכירו כשג'וש היה המאמן של אחד מילדיה של מדונה. בין השניים יש הפרש גילאים משמעותי, כשהזמרת מבוגרת מבן זוגה ב- 36.

וואלה! סלבס לא מוכנה להתפרסם רק כדי שאף סטוץ לא יחשוב שמותר לו לחשוף את סודותיה קבל עם ואינסטגרם.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully