וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטנה: ג'ורג'ינה רודריגס ורונאלדו בחופשה משפחתית

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 9:32

בת זוגו של כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס, מנקרת עיניים בחופשה משפחתית נוצצת, ולא שוכחת לתעד את כל הרגעים המשפחתיים והיוקרתיים. וואלה! סלבס כרטיס צהוב

אם תהייתם איך כריסטיאנו רונאלדו מבלה את החופש הגדול, התשובה היא ממש כמונו, בחופשות משפחתיות. טוב, אולי לא ממש כמונו. השבוע (א') העלתה בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס מספר פוסטים לחשבון האינסטגרם שלה מהחופשה המשפחתית בה הם מבלים בשבועות האחרונים,באיטליה ופורטוגל, ולא נתנה לעוקבים שלה לפספס שום פרט.

בתמונות שהעלתה רודריגס אפשר לראות אותה בשלל פוזות, מתאפרת על המטוס הפרטי ויושבת בארוחה רומנטית בשקיעה עם רונאלדו. כמובן שיש גם תמונות של הילדים ועם הילדים, אאוטפיטים משגעים, שאחד מהם היה שמלת הסקימס, המותג של קים קרדשיאן שמסתבר שיכול להציל חיים.

בתמונות הנוספת שהעלתה ג'ורג'ינה הזוג מצולם כששניהם מחוייכים על על הסירה שלהם. אי אפשר להאשים אותם. ובפוסטים נוספים אפשר אפילו לראות אותם רוכבים יחד עם אופנוע ים, ואפילו משתטים וקופצים למים יחד עם הילדים.

מתוך חמשת הילדים, שלושה מהם, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, והתאומים אווה ומת'יאו הם ילדיו של שחקן הכדורגל עוד מלפני שפגש את רודריגס בשנת 2016, ושני הילדים הנוספים והמשותפים של הזוג הם אלנה מרטינה, ובלה בת ה- 13 חודשים שהם הביאו לעולם באפריל של שנה שעברה.

וואלה! סלבס עדיין מעדיפה את הכדורסלן הישראלי בליגת ה- NBA, דני אבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully