וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו לא טבעת שקונים במכולת": שחף רז מספר על הצעת הנישואים

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 12:21

שחף רז וטליה עובדיה הפתיעו את כולנו כשבישרו על האירוסים שלהם בשבוע שעבר. עכשיו סוף סוף הוא מספר על התחושות אחרי ההצעה, מתי הם מתכוונים להתחתן וגם- כמה באמת שווה הטבעת? וואלה! סלבס האביר על הסוס הלבן

שחף רז בקמפיין ללי קופר. שי תמיר,
החתן לעתיד/שי תמיר
שחף רז קמפיין לי קופר. שי תמיר,
כבר יש חליפת חתן?/שי תמיר
שחף רז בראיון על הצעת הנישואין/יח"צ

סיפור האהבה של שחף רז וטליה עובדיה הוא ללא ספק אחד מסיפורי האהבה מהאגדות האהוב על לא מעט אנשים. השניים שהכירו באח הגדול ובנו לאט לאט את הזוגיות ביניהם, שימחו את כולנו כשהודיעו בהפתעה על האירוסים שלהם בשבוע שעבר.

אתמול (א'), שבועיים אחרי שקיבל את ה"כן" המיוחל מטליה, הגיע שחף לצילומי המותג Lee Cooper ובין טייק לטייק סיפר על התחושה כעת אחרי ששלף את הטבעת: "עד ההצעה אתה הולך עם זה שבועות, אתה יודע שאתה הולך להציע, אתה מתכנן את הרגע, רוצה שזה יהיה מושלם ובסוף אתה רק רוצה לעשות את זה. זה לעבור משהו גדול וכיף שעברנו את זה". על הטבעת שבחר, שעל מחירה דובר רבות סיפר: "זו לא טבעת שככה באהלן-אהלן קונים במכולת, אבל היא גם לא אישה כזאת".


אז מתי הם מתכננים להתחתן? עם מי התייעץ לגבי הטבעת? האם הוא ביקש את ידה מההורים? והאם הוא נותן צ'אנס לסיום יפה כמו שלהם לזוגות בעונה הנוכחית של האח הגדול? צפו בראיון בראש הכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully