וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את טיפשה שלא יודעת שהיא טיפשה": אסי עזר יוצא על טוקבקיסטית

17.7.2023 / 13:59

המנחה והיוצר אסי עזר לא נשאר אדיש לתגובה הומופובית שכתבה עוקבת לתמונה שלו ביחד עם בעלו אלברט ובתם הקטנה, ולא חסך במילים: "כשזה מגיע לבת שלי יש לי אפס סבלנות לשמרנים ובורים". וואלה! סלבס תתקדמי

אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה ביחד כבר לא מעט שנים, ולא פעם זוכים לתגובות הומופביות כשהם משתפים תמונות זוגיות ברשת. אבל נראה שהפעם נחצה קו אדום מבחינתו של עזר, לאחר שקיבל תגובה דוחה מעוקבת על תמונה שהעלה ביחד עם אסקולה ובתם המשותפת, אלכס.

בתגובה המיותרת של אותה עוקבת נכתב ברשעות: "ילדה מסכנה שגדלה בלי אמא שלה! 100 אבות הכי טובים בעולם לא ממלאים מקום של אמא בלב! זה הטבע זה אנחנו ככה נוצרנו". עזר בחר שלא לשתוק לאותה טוקבקיסטית והגיב לה במילים חריפות לא פחות: "אבל תראי רגע, את גדלת עם אמא ויצאת ממש טיפשה. אז זה סותר את מה שכתבת". דרופ דה מייק.

חילופי הדברים בין השניים לא הסתיימו כאן, כשאותה עוקבת בחרה להמשיך ולהגיב: "מה אתה אומר, למה טיפשה בגלל שדעותי שונות משלך? אז מי פה חשוך ולא מקבל דעות שונות אני או אתה?תתקדם נשמה". וגם המנחה בחר שלא לשתוק והמשיך להעמיד אותה על מקומה: "את טיפשה בלי קשר לדעות שלך. את טיפשה בגלל שאת צרת אופקים, שמרנית שבטוחה שאת יודעת מה נכון ומה לא נכון בעולם. את טיפשה בגלל שיש לך את העזות מצח לכתוב לי משהו למרות שאת ואני לא מכירים בכלל, משהו שאת לא מבינה בו כלום אבל את בטוחה שאם את מרגישה אותו הוא לבטח נכון".

אסי עזר נגד טוקבקיסטית הומופובית. אינסטגרם, צילום מסך
דרופ דה מייק/צילום מסך, אינסטגרם
אסי עזר נגד טוקבקיסטית הומופובית. אינסטגרם, צילום מסך
אאוץ'/צילום מסך, אינסטגרם

עזר המשיך ותקף: "את טיפשה כי את לא יכולה אפילו להתחיל להבין את מה שכתבתי כאן. את טיפשה שלא יודעת שהיא טיפשה. והכי עצוב שאת הולכת להביא לעולם ילדים שלא נותר לי אלא להתפלל שלא ייצאו טיפשים כמוך".

בהמשך הוא העלה את התמונה המדוברת בתוספת צילום מסך מהתגובות גם לסטורי שלו וכתב: "כשזה מגיע לבת שלי יש לי אפס סבלנות לשמרנים ובורים", והוסיף: "אם גם אתם חושבים כמו הטיפשה הזאת, אתם מוזמנים להסיר לי עוקב וללכת עם הדעות הפרימיטיביות שלכם למקום אחר".

וואלה! סלבס חשבה לרגע שהיא חזרה אחורה בזמן לתקופה חשוכה, אבל אז היא גילתה שהיא פשוט שכחה לשלם את חשבון החשמל.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully