וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודית באומן הגישה תלונה במשטרה נגד הרופא המרדים שטיפל בקארין ז"ל

17.7.2023 / 13:17

חודשיים אחרי שקארין באומן הלכה לעולמה בעקבות מאבק ממושך במחלת האנורקסיה, יהודית באומן הגישה תלונה נגד הרופא: "רשלנות מחרידה, לא אפסיק להילחם"

קארין באומן לוויה. ניר פקין
בני משפחת באומן בהלוויתה של קארין ז"ל/ניר פקין

בסוף חודש מאי האחרון קארין באומן הלכה לעולמה לאחר מאבק ארוך שנים במחלת האנורקסיה. בשיחה שוואלה! סלבס קיימה היום (ב') עם יהודית באומן, אמה של קארין ז"ל, התברר שהיא ובעלה שימי תבורי הגישו תלונה במשטרה נגד הרופא המרדים שטיפל בקארין.

"פנינו למשטרה כיוון שאני, שימי וילדי בטוחים שזו הייתה טעות להרדים את קארין, כמו לתת לה למות ונגמר. לא נהיה מסוגלים לחיות עם המוות של קארין, שלא היה ספונטני וטבעי אלה על ידי הרדמה לא רצויה.

ליבי חולה ומת איתה. אני מפנה את ליבי לאלוהים שיעשה צדק, שיקשיב לבכי. אני לא אוותר גם אם יעלו בחקירות עדויות שכן היה צורך בהרדמה. לא אפסיק להילחם בעד האמת. אני לא רוצה כסף, רק צדק. זו מחלה כרונית, חיים איתה קשה אבל חיים. קארין חיה איתה 16 שנים: קמה, הלכה, התקלחה וטופלה על ידי. סעדתי וטיפלתי בה בשמחה, ללא אמצעים כספיים".

באומן המשיכה וסיפרה על החיים ללא קארין: "זה החלק הכי קשה, פתאם לצאת לפנק את עצמי וללמוד מחדש מהם חיים. האושר היחיד שהיה לי זה לראות את קארין מתחת לחופה עם שמלת כלה, זו הסיבה למענה חייתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully