וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית דיפלומטית? פאני בוזגלו עוכבה לחקירה בטורקיה

16.7.2023 / 12:54

יוצאת הריאליטי וגרושתו של הוגה הזוגיות מאור בוזגלו, עוכבה לחקירה בשדה התעופה בטורקיה לאחר שהייתה מעורבת, לכאורה, בויכוח עם מאבטחת. וואלה! סלבס בושות

פאני בוזגלו/צילום מסך אינסטגרם

במהלך סוף השבוע האחרון ג'קי אזולאי, אודליה סוויסה ופאני בוזגלו נפשו בטורקיה. אחרי פינוקים בסגנון הכל כלול במלון באנטליה, שוקולד-מנטה-מסטיק הגיעו לשדה התעופה המקומי כדי לעלות על טיסה חזרה לישראל.

בזמן הבידוק הבטחוני, התפתח ויכוח בין בוזגלו למאבטחת מקומית. בוזגלו לכאורה קיללה, והדרך לעיכוב בטחוני על ידי המשטרה המקומית הייתה קצרה. אחרי שהטיסה כולה התעכבה בכמה שעות, הסתיימה הסאגה כשכל הצדדים מרוצים. השוטרת קיבלה התנצלות ובוזגלו קיבלה רשות לעלות על טיסה חזרה.

ג'קי אזולאי אודליה סוויסה. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
זה מנופש אחר/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

פאני בוזגלו מסרה בתגובה: "לעולם לא אדגול באלימות מכל סוג שהיא בין אם פיזית או מילולית.
בכניסה לשער היה בידוק אחרון. המאבטחת הפכה לי את כל המזוודה ובתנועה ואמירה מזלזלת אומרת לי 'יאללה קחי את הדברים שלך'. ביקשתי שתמתין רגע על מנת שאסגור את המזוודה ובתגובה היא אמרה משהו נוסף לקולגה שלידה, שבתגובה דחפה אותי.

בגלל ההלם ובאינסטינקט צעקתי עליה 'אל תיגעי בי' ואז דחפה שוב, נפלט לי פאק יו באופן לגיטימי (כמו שכל אדם מן השורה היה מגיב) והיא הזמינה משטרה. המאבטחים הגיעו לבירור, פתחו מצלמות וכשאימתו את גרסתי ולמרות שאני צודקת הציבו לי אולטימטום: תתנצלי אחרת נעכב אותך לחקירה בגלל שקיללת אותה.

צר לי לאכזב את כל יפי הנפש ועברייני המקלדת אך לא הייתה אף תקרית אלימה, לצערכם. אין צורך כבר לדבר על הישראלי המכוער בחו"ל כי הוא נמצא, חי,נושם ומשפיל ברשתות החברתיות. מרגע פרסום האייטם קיבלתי אינספור הודעות תמיכה והבנתי שאני לא המקרה הראשון. כף רגלי לא תדרוך בטורקיה, לא בהווה ולא בעתיד. שבוע מלא בטוב ואהבת חינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully