וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש דברים שלא משתפים בסטורי": דניאל גרינברג מתוודה

16.7.2023 / 10:21

בתשובות לשאלות שקיבלה בחשבון האינסטגרם שלה, גרינברג חושפת מה קורה בינה לבין אייל גולן, על יחסיה עם ילדיו, ליאם ואלין, ועל מצב הזוגיות שלה כיום. וואלה! סלבס בוחשת בקלחת

שאלות תשובות דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה מודרנית/צילום מסך, אינסטגרם
שאלות תשובות דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה מודרנית/צילום מסך, אינסטגרם

פי'צר התיבה של האינסטגרם לא מפסיק לספק תשובות לכל השאלות הכי בוערות. הפעם, זאת דניאל גרינברג שבפעילות שאלות/ תשובות בסטורי שלה, כאיה לכל שבת בכל סטורי, ענתה לעוקביה בגילוי לב על כמה מהנושאים שכולנו רצינו לשמוע עליהם, ורק חוסר הטקט שיש באנונימיות מאפשר לפתוח את הדיון.

לשאלה "למה אין לך זוגיות מוצלחת? את רוצה להיות לבד? או מחכה לאחד?" ענתה גרינברג: "הייתי בזוגיות מדהימה עם בחור מדהים, אני חושבת שהכל עניין של טיימינג בחיים." כתבה והמשיכה: "לא רוצה ולא מחכה לשום דבר, זורמת עם החיים שלי". וואלה! סלבס אוהבת נשים חזקות ועצמאיות.

"מתמלאת באהבה מהילדים שלי, מתמלאת בסיפוק מהעשייה שלי ומכל מה שבא בדרך". את התשובה חתמה מלאת אמונה ותקווה: "אני מאמינה שה' מכין לי דברים מרגשים להמשך כי אני לגמרי נקייה מולו ומול עצמי". רגע אנחנו מדברות על מקווה?.

לאחר מכן נשאלה דניאל על ילדיו של אב ילדיה, אייל גולן: "למה אלין וליאם לא מבקרים אצלך בבית כמו שליאם ביקר אצל יאן?", וואלה! סלבס ניסתה לחשוב על דרך יותר תוקפנית לכתוב את השאלה הזאת אך לא מצאה. דניאל מצדה הגיבה בממלכתיות: "הבית שלי והלב שלי פתוח עבור כל האחים של הילדים שלי 24/7 יש דברים שלא תמיד משתפים בסטורי".

שאלות תשובות דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
מיתולגי משהו/צילום מסך, אינסטגרם

שאלה נוספת שנשאלה דניאל הייתה על החברים המשותפים שלה ושל אייל גולן: "אייל נשאר בקשר עם החברים שלך?" נראה שגרינברג ניצלה את המצב גם כדי לשפוך קצת אור על המצב בין השניים, אחרי שהסתובבו שמועות על חזרתם ברחבי הרשתות.

"לאייל ולי יש המון חברים משותפים שצברנו במהלך השנים יחד",כתבה והוסיפה: "רוב החברות הטובות ביותר שלי הן הנשים של החברים הכי טובים שלו, מה שיוצר המון פעמים מפגשים חברתיים משותפים ולגמרי תורם לחברות בינינו ושכך ישאר". את המשפט אמנם חתמה עם לב אדום אבל נראה שבינתיים אין יותר מידי סיכוי לקאמבק בקרוב.

וואלה! סלבס משאירה את הבית שלה פתוח 27/7 רק ליתושים ומקקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully